Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Վանկ Վանկ

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Դի՛ր գծապատկերի կողքին 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Սովորողները հաշվում են տրված նկար-բառերի վանկերը: Ապա հաշվում են գծապատկերի մասերը և որոշում, թե որ նկար-բառին է համապատասխանում այդ գծապատկերը:
2. Միավանկ և բազմավանկ բառեր 3 տեսակ - վերլուծական հեշտ 2Մ. Առաջադրանքը նպաստում է բառերը համապատասխան արտասանությամբ վանկերի բաժանելու կարողության ձևավորմանը:
3. Ո՞ր նկարի գծապատկերն է ճիշտ 3 տեսակ - վերլուծական հեշտ 2Մ. Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների մոդելավորման կարողությունների զարգացմանը՝ ճանաչելով և նկար-բառերին համապատասխանեցնելով վանկերի տարբեր քանակությամբ բառերի գծապատկերները:
4. Ո՞ր շարքում կտեղադրես 3 տեսակ - վերլուծական միջին 3Մ. Առաջադրանքը նպաստում է բառերը համապատասխան արտասանությամբ վանկերի բաժանելու կարողությունների ձևավորմանը:
5. Որոշի՛ր «ավելորդը» 3 տեսակ - վերլուծական միջին 3Մ. Առաջադրանքը կատարելու համար սովորողները պետք է անվանեն առարկայական նկարները, բաժանեն դրանք վանկերի և նշեն այն միակ նկար-բառը, որն իր վանկերի քանակով տարբերվում է մյուսներից:
6. Նշի՛ր պահանջվող արկղը 3 տեսակ - վերլուծական միջին 4Մ. Առաջադրանքը նպաստում է բառերը համապատասպխան արտասանությամբ վանկերի բաժանելու կարողության զարգացմանը:
7. Ո՞վ է ճիշտ դասավորել 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Առաջադրանքը նպաստում է բառերը համապատասխան արտասանությամբ վանկերի բաժանելու կարողությունների զարգացմանը:
8. Հաշվի՛ր բառերի վանկերի քանակը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Սովորողները պետք է ներկայացված նկարներից ընտրեն պահանջվող վանկերով նկար-բառերը և նշեն դրանց քանակին համապատասխան շրջանների շարքը:
9. Տնակի «բնակիչները» 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 7Մ. Առաջադրանքը նպաստում է բառերը համապատասխան արտասանությամբ վանկերի բաժանելու կարողությունների զարգացմանը: