Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Վանկ | Վանկ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Դի՛ր գծապատկերի կողքին | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողները հաշվում են տրված նկար-բառերի վանկերը: Ապա հաշվում են գծապատկերի մասերը և որոշում, թե որ նկար-բառին է համապատասխանում այդ գծապատկերը: |
2. | Միավանկ և բազմավանկ բառեր | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է բառերը համապատասխան արտասանությամբ վանկերի բաժանելու կարողության ձևավորմանը: |
3. | Ո՞ր նկարի գծապատկերն է ճիշտ | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների մոդելավորման կարողությունների զարգացմանը՝ ճանաչելով և նկար-բառերին համապատասխանեցնելով վանկերի տարբեր քանակությամբ բառերի գծապատկերները: |
4. | Ո՞ր շարքում կտեղադրես | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է բառերը համապատասխան արտասանությամբ վանկերի բաժանելու կարողությունների ձևավորմանը: |
5. | Որոշի՛ր «ավելորդը» | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Առաջադրանքը կատարելու համար սովորողները պետք է անվանեն առարկայական նկարները, բաժանեն դրանք վանկերի և նշեն այն միակ նկար-բառը, որն իր վանկերի քանակով տարբերվում է մյուսներից: |
6. | Նշի՛ր պահանջվող արկղը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է բառերը համապատասպխան արտասանությամբ վանկերի բաժանելու կարողության զարգացմանը: |
7. | Ո՞վ է ճիշտ դասավորել | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է բառերը համապատասխան արտասանությամբ վանկերի բաժանելու կարողությունների զարգացմանը: |
8. | Հաշվի՛ր բառերի վանկերի քանակը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Սովորողները պետք է ներկայացված նկարներից ընտրեն պահանջվող վանկերով նկար-բառերը և նշեն դրանց քանակին համապատասխան շրջանների շարքը: |
9. | Տնակի «բնակիչները» | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է բառերը համապատասխան արտասանությամբ վանկերի բաժանելու կարողությունների զարգացմանը: |