Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ուշադրության զարգացմանը նպաստող վարժանքներ | Ուշադրության զարգացմանը նպաստող վարժանքներ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Գտի՛ր «զույգը» | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Անհրաժեշտ է գտնել գույնով, ձևով կամ չափով տրված պատկերին նման պատկերը: Վարժությունը նպաստում է սովորողների տեսողական ընկալման, ուշադրության, տրամաբանական մտածողության զարգացմանը: |
2. | Գտի՛ր «ավելորդը» | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը կատարելու համար անհրաժեշտ է նկարներից առանձնացնել այն մեկը, որը <<չի մերվում>> մնացածներին, որոնք իրար հետ կապված են որևէ ընդհանուր հատկանիշով: Այն կարող է լինել իմաստային, առարկաների արտաքին և ներքին կողմերին վերաբերող և այլն: |
3. | Ո՞րը չես տեղադրի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է ուշադրության և մտածողության զարգացմանը: Սովորողը պետք է նշի այն առարկան, որը չի կարող կամ չի կարելի տեղադրել զամբյուղի, պայուսակի, արկղի կամ պահարանի մեջ՝ ի տարբերություն տրված մյուս առարկաների: |
4. | Գտի՛ր «ընկերոջը» | Ստեղծագործական | միջին | 4Մ. | Լեզվատրամաբանական առաջադրանքի կատարման համար սովորողները պետք է կարողանան առարկաների, երևույթների միջև զուգորդական կապեր հաստատել և դրանք տրամաբանորեն հիմնավորել: Առաջադրանքը հնարավորություն է ընձեռում սովորողներին իրենց կենսափորձով ստացած գիտելիքները կիրառել գործնականում: |
5. | Ո՞ր գույնը չկա | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է ուշադրության և հիշողության զարգացմանը: Սովորողները պետք է ուշադիր դիտեն նկարը, մտապահեն պատկերների գույները, հետո նշեն այն գույնի պատկերը, որոնք չկան մեծ նկարում: |
6. | Ուշադի՛ր դիտիր նկարը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է ուշադրության և հիշողության զարգացմանը: Սովորողները պետք է ուշադիր դիտեն մեծ նկարը, մտապահեն պատկերների ձևերը, գույները, հետո նշեն այն պատկերը, որը կա մեծ նկարում: |
7. | Ի՞նչը պետք է լիներ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը կատարելիս երեխան պետք է գտնի տրամաբանական որևէ օրինաչափություն և ըստ այդ օրինաչափության մտածի, թե որ առարկայի պատկերն է անհրաժեշտ տեղադրել դատարկ վանդակում: Ընդ որում, յուրաքանչյուր առաջադրանքի դեպքում օրինաչափությունը փոխվում է: |
8. | Նշի՛ր հաջորդը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը կատարելիս երեխան պետք է գտնի տրամաբանական որևէ օրինաչափություն և ըստ այդ օրինաչափության մտածի, թե որ առարկայի պատկերը կլինի հաջորդը: Ընդ որում, յուրաքանչյուր առաջադրանքի դեպքում օրինաչափությունը փոխվում է: |
9. | Ո՞րը կտեղադրես | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը նպատակաուղղված է երեխայի տրամաբանական մտածողության զարգացմանը, առարկաների, երևույթների միջև զուգորդական կապեր հաստատելու կարողությունների զարգացմանը: Կարևոր է, որ երեխան գտնի այն ընդհանուր զուգորդական կապը, որով այդ պատկերները խմբավորվել են: |