Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Հնչյուն | Ի՞նչ է հնչյունը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ո՞ր նկարներն են սկսվում նույն հնչյունով | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողները նախ հնչյունային վերլուծության են ենթարկում նկար-բառերը և նշում միևնույն հնչյունով սկսվող նկար-բառերը: |
2. | Ո՞ր նկար-բառը կտեղադրես | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 3Մ. | Սովորողները հաշվում են տրված նկար-բառերի հնչյունների քանակը և նշում այն նկար-բառը, որի կազմում կա նույնքան հնչյուն, որքան ներկայացված նկար-բառերի շարքում: |
3. | Ո՞ր գծապատկերն է ճիշտ | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 3Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է լեզվական միավորները մոդելավորելու կարողությունների զարգացմանը: |
4. | Նույն հնչյունով սկսվող և վերջացող բառեր | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 5Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է հնչյունային լսողության զարգացմանը, միևնույն հնչյունը բառասկզբում, բառավերջում լսելու և օգտագործելու կարողությունների զարգացմանը: |
5. | Հաշվի՛ր հնչյունների քանակը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 5Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է բառը հնչյունների բաժանելու կարողությունների ձևավորմանը, հնչյունային լսողության զարգացմանը: |
6. | Գտի՛ր «ավելորդը» | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 5Մ. | Սովորողները հաշվում են նկար-բառերի հնչյունների քանակը և նշում այն միակ նկար-բառը, որն իր հնչյունների քանակով տարբերվում է մյուսներից: |
7. | Ո՞ր գծապատկերին է համապատասխանում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Սովորողները հաշվում են նկար-բառերի հնչյունների քանակը, ապա դրանք համեմատում տրված հնչյունային գծապատկերի հետ (հնչյունների քանակը պետք է համապատասխանի վանդակների քանակին): |
8. | Մեկ հնչյունով տարբերվող բառեր | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Նկար-բառերը հնչյունային վերլուծության ենթարկելով՝ սովորողները նշում են այն նկար-բառերի զույգը, որոնք միմյանցից տարբերվում են մի հնչյունով: |
9. | Ծաղրածուներն ու փուչիկները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է բառը հնչյունների բաժանելու, հնչյունների քանակը որոշելու կարողությունների զարգացմանը: |