Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Ձայնավոր և բաղաձայն հնչյուններ Ձայնավոր և բաղաձայն հնչյուններ

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Գտի՛ր ձայնավորով ու բաղաձայնով սկսվող և վերջացող բառերը 3 տեսակ - վերլուծական հեշտ 2Մ. Առաջադրանքը նպաստում է արտասանության միջոցով ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների տարբերակման կարողության ձևավորմանը:
2. Ո՞րն է «ավելորդը» 3 տեսակ - վերլուծական հեշտ 2Մ. Սովորողները նշում են այն միակ նկար-բառը, որը մյուսներից տարբերվում է ձայնավորով կամ բաղաձայնով սկսվող կամ վերջացող հնչյունով:
3. Ի՞նչ կա 3 տեսակ - վերլուծական հեշտ 3Մ. Սովորողները նշում են այն նկար-բառը, որը համապատասխանում է տրված հնչյունային գծապատկերին:
4. Հաշվի՛ր բառերի քանակը 3 տեսակ - վերլուծական միջին 4Մ. Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ արտասանության միջոցով ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների տարբերակման կարողությունների զարգացմանը:
5. Նույն ձայնավորով և նույն բաղաձայնով սկսվող բառեր 3 տեսակ - վերլուծական միջին 4Մ. Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ արտասանության միջոցով ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների տարբերակման կարողությունների զարգացմանը:
6. Ո՞ր գծապատկերն է ճիշտ 3 տեսակ - վերլուծական միջին 4Մ. Սովորողներն առաջադրանքը կատարելիս ոչ միայն հնչյունների քանակը համեմատում են տրված հնչյունային գծապատկերի վանդակների հետ, այլև որոշում են նկար-բառերի ձայնավորների քանակը և տեղը գծապատկերում:
7. Ո՞ր տնակում են «բնակվում» 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Առաջադրանքը նպաստում է արտասանության միջոցով ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների տարբերակման կարողությունների ձևավորմանը:
8. Հաշվի՛ր ձայնավորների և բաղաձայնների քանակը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Առաջադրանքը կատարելիս սովորողները ոչ միայն հաշվում են նկար-բառի հնչյունների քանակը, այլև որոշում են ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների քանակը:
9. Ո՞ր գծապատկերն է համապատասխանում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Առաջադրանքը նպաստում է բառի հնչյունային կառուցվածքը ճանաչելու և տարբերակելու կարողությունների ձևավորմանը: