Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Նախադասություն | Նախադասություն |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Լրացրո՛ւ նախադասությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը կատարելու համար սովորողները պետք է ուշադիր ընթերցեն նախադասությունը և ընտրեն ու նշեն այն բառը, որը համապատասխանում է տրված նախադասության մտքին: |
2. | Ճի՞շտ է, թե՞ սխալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ նախադասության ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունների զարգացմանը: |
3. | Նախադասության կազմությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 3Մ. | Սովորողները պետք է որոշեն, թե որ բառերի խմբով կարելի է կազմել նախադասություն (առանց որևէ բառ ավելացնելու) և նշեն այդ խումբը: |
4. | Կազմի՛ր նախադասություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 5Մ. | Սովորողները կկազմեն և կկգրեն նախադասություն տրված բառերով, ընդ որում օգնելու նպատակով նախադասության առաջին բառը գրված է մեծատառով, իսկ վերջին բառի վերջում դրված է վերջակետ: |
5. | Նշի՛ր ճիշտ բառը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Սովորողները պետք է ընտրեն այն բառը, որը համապատասխանում է տրված նախադասության իմաստին: |
6. | Ստացի՛ր նախադասություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 6Մ. | Առաջադրանքը կատարելու համար սովորողներն ընտրում են, թե տրված գործողություն ցույց տվող բառերը որ առարկա ցույց տվող բառերի հետ կարող են կազմվել նախադասություններ և տեղադրում համապատասխան սյունակներում: |
7. | Գրի՛ր համապատասխան բառը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Սովորողները պետք է գրեն այն բառը, որը համապատասխանում է տրված նախադասության մտքին: |
8. | Ըստ նկարի՝ կազմի՛ր նախադասություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 7Մ. | Առաջադրանքը կատարելու համար սովորողներն ուշադիր դիտում են նկարը և նախադասության մտքին համապատասխան տեղադրում գործողություն ցույց տվող բառը: |
9. | Ճի՛շտ գրիր նախադասությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 8Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է, որ սովորողները կրկնեն նախադասությունների ուղղագրությունը և կատարեն ստեղծագործական բնույթի արտագրություն: |