Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ընդհանուր և մասնավոր անուններ | Ընդհանուր և մասնավոր անուններ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ճի՞շտ է, որ... | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Սովորողները որոշում են, թե ճի՞շտ է գրված տրված մասնավոր անունների ընդհանրացնող անունը, թե՞ ոչ: |
2. | Ո՞ր բառը պետք է տեղադրել | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ մասնավոր և ընդհանրացնող անունների վերաբերյալ ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը: Սովորողները որոշում են, թե որ բառով պետք է լրացնել տրված բառերի շարքը և նշում համապատասխան բառը: |
3. | Ո՞րն է ավելորդը | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Այս առաջադրանքը կատարելու համար անհրաժեշտ է պատկերներից առանձնացնել այն մեկը, որը չի «մերվում» մնացածներին, որոնք իրար հետ կապված են որևէ ընդհանուր իմաստային հատկանիշով: |
4. | Գտի՛ր մասնավոր անունները | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 2Մ. | Սովորողները նշում են այն շարքը, որի բառերը տրված ընդհանրացնող անվան մասնավոր անուններն են: |
5. | Նշի՛ր ընդհանրացնող անունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Տրված են մասնավոր անունները, սովորողները պետք է որոշեն և նշեն դրանց ընդհանրացնող անունը: |
6. | Անվանի՛ր խմբերին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ բառերի իմաստները ընկալելու և դրանք խոսքում ճիշտ օգտագործելու կարողությունների զարգացմանը: |
7. | Նշի՛ր մասնավոր և ընդհանուր անունները | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ մասնավոր և ընդհանրացնող անունների վերաբերյալ ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը: |
8. | Ընտրի՛ր ընդհանուր անունը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Սովորողները որոշում են մասնավոր անունների ընդհանրացնող անունը և գրում համապատասխան սյունակում: |
9. | Տեղադրի՛ր աղյուսակում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Սովորողներն ընտրում են տրված ընդհանրացնող անունների մասնավոր անունները և գրում համապատասխան սյունակներում: |