Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Մոտ և հակառակ իմաստով բառեր | Մոտ և հակառակ իմաստով բառեր |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ճի՞շտ են գրված բառազույգերը | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է բառերի իմաստներն ընկալելու կարողությունների զարգացմանը: Սովորողները որոշում են իմաստով մո՞տ կամ իմաստով հակառա՞կ են արդյոք տրված բառերը և նշում: |
2. | Նշի՛ր մոտ և հակառակ իմաստով բառը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը կատարելու համար սովորողները պետք է ընտրեն տրված բառի իմաստով մոտ կամ իմաստով հակառակ բառը և նշեն այն: |
3. | Ո՞րն է տրված բառի մոտ և հակառակ իմաստով բառը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը կատարելու համար պետք է սովորողներն ընկալեն բառերի իմաստները և նշեն տրված բառի իմաստով մոտ կամ իմաստով հակառակ բառերը: |
4. | Ո՞ր բառերն են իրար իմաստով մոտ և հակառակ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Առաջադրանքը կատարելու համար սովորողները տրված բառերի շարքում գտնում և նշում են իմաստով մոտ կամ իմաստով հակառակ բառերը: |
5. | Լրացրո՛ւ հակառակ իմաստ ունեցող բառերից մեկով | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Ըստ տրված նախադասության մտքի՝ սովորողներն ընտրում են իմաստով հակառակ բառերից մեկը և տեղադրում նախադասության մեջ: |
6. | Նշի՛ր համապատասխան բառազույգը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Սովորողները նշում են այն բառազույգը, որի բառերը կամ իրար իմաստով մոտ են կամ հակառակ: |
7. | Տեղադրի՛ր աղյուսակում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ բառերի իմաստ: ների ընկալման կարողությունների զարգացմանը: Սովորողները տարբերակում են տրված բառի իմաստով մոտ և իմաստով հակառակ բառերը և գրում համապատասխան սյունակներում: |
8. | Ընտրի՛ր իմաստով հակառակ բառը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Տրված բառաշարքից սովորողներն ընտրում և գրում են այն բառը, որն իմաստով հակառակ է տրված բառին: |
9. | Կարդա՛ և գտի՛ր | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Առաջադրանքը կատարելիս սովորողները ոչ միայն գտնում են տրված բառի իմաստով մոտ բառը, այլև զարգացնում են ընթերցողական կարողությունները՝ կարդալով քառատողերը: |