
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Հարաբերություններ | Երկու թվերի հարաբերությունը: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Հարաբերություն, բնական թվեր | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել բնական թվերի հարաբերությունը և հնարավորության դեպքում այն կրճատել |
2. | Տրվածին հակադարձ հարաբերություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Տրվածին հակադարձ հարաբերություն |
3. | Հարաբերությունը կոտորակի տեսքով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Տեքստային խնդիր |
4. | Հարաբերության ձևափոխում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Հարաբերությունը պետք է գրել կոտորակի տեսքով |
5. | Կանոնավոր և անկանոն կոտորակների հարաբերություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Կանոնավոր և անկանոն կոտորակների հարաբերություն |
6. | Ժամանակի միավորների հարաբերությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Ժամանակի միավորների հարաբերությունը |
7. | Չափման միավորների հարաբերություն, առաջինը փոքրն է | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Չափման միավորների հարաբերություն՝ երկարություն, զանգված, ծավալ, առաջինը փոքրն է |
8. | Չափման միավորների հարաբերություն, առաջինը մեծն է | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Չափման միավորների հարաբերություն՝ երկարություն, զանգված, ծավալ, առաջինը մեծն է |
9. | Երկու մետաղների համաձուլվածք | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել երկու մետաղների հարաբերությունը համաձուլվածքում |
10. | Տղաների և աղջիկների թվերի հարաբերությունը դասարանում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել տղաների և աղջիկների թվերի հարաբերությունը դասարանում |
11. | Անկյունների հարաբերությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել անկյունների հարաբերությունը |
12. | Թվերի որոշելը տրված հարաբերության և տարբերության միջոցով (բնական թվեր) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Թվերի որոշելը տրված հարաբերության և տարբերության միջոցով (բնական թվեր) |
13. | Թվերի որոշելը տրված հարաբերության և գումարի միջոցով (բնական թվեր) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Թվերի որոշելը տրված հարաբերության և գումարի միջոցով (բնական թվեր) |
14. | Ուղղանկյան կողմերի հարաբերությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել ուղղանկյան կողմերի հարաբերությունը, եթե տրված է նրա պարագիծը |
15. | Երեք մետաղների համաձուլվածք | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Երեք մետաղների համաձուլվածք, տրված են հարաբերությունները |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Հարաբերություններ» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 16Մ. | Առաջադրանքներ թվերի հարաբերությունների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Հարաբերություններ» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 11Մ. | Առաջադրանքներ թվերի հարաբերությունների վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Հարաբերություններ» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 21Մ. | Առաջադրանքներ թվերի հարաբերությունների վերաբերյալ |