Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Համեմատության հիմնական հատկությունը | Համեմատություն, համեմատության հիմնական հատկությունը |
2. | Համեմատության եզրային անդամի որոշելը | Համեմատության եզրային անդամի որոշելը |
3. | Համեմատության միջին անդամի որոշելը | Համեմատության միջին անդամի որոշելը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Համեմատության գրառում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գրել բառերով տրված համեմատությունը |
2. | Տրվածին հավասար հարաբերությունների ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել տրվածին հավասար հարաբերություններ |
3. | Ճիշտ համեմատություններ (բնական թվեր) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ համեմատությունները |
4. | Համեմատության տեղի ունենալը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է որոշել, թե արդյո՞ք տեղի ունի համեմատությունը |
5. | Համեմատության անդամները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել համեմատության միջին կամ եզրային անդամները |
6. | Համեմատության անհայտ անդամը 1 | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Համեմատության անհայտ անդամը |
7. | Համեմատության անհայտ անդամը 2 | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Համեմատության անհայտ անդամը համարիչում է |
8. | Համեմատությունը ճիշտ է կամ ոչ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է պարզել համեմատության տեղի ունենալը |
9. | Հավասարում (խառը թիվ) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է լուծել հավասարումը |
10. | Հավասարում (սովորական կոտորակներ) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել համեմատության եզրային անդամը |
11. | Համեմատությունների կազմում (տառեր) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Համեմատությունների կազմում |
12. | Անհայտ թիվը (խառը թվեր) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել անհայտ թիվը (խառը թվեր) |
13. | Անհայտ չորրորդ թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է ընտրել անհայտ չորրորդ թիվն այնպես, որ տրված երեքի հետ միասին կազմվի համեմատություն |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Համեմատություններ, նրանց հիմնական հատկությունը» թեմայից | 00:15:00 | հեշտ | 11Մ. | Առաջադրանքներ համեմատության սահմանման, հիմնական հատկության և անհայտ անդամների որոշելու վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Համեմատություններ, նրանց հիմնական հատկությունը» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 16Մ. | Առաջադրանքներ համեմատության սահմանման, հիմնական հատկության և անհայտ անդամների որոշելու վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Համեմատություններ, նրանց հիմնական հատկությունը» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 27Մ. | Առաջադրանքներ համեմատության սահմանման, հիմնական հատկության և անհայտ անդամների որոշման վերաբերյալ |