
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Բացասական և դրական թվեր | Բացասական և դրական թվեր |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Բացասական և դրական թվեր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել բացասական և դրական թվերը |
2. | Օդի ջերմաստիճանը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է որոշել օդի ջերմաստիճանը |
3. | Դրական և բացասական թվեր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե ինչպիսի՞ն է դիտարկվող թիվը՝ բացասական, թե դրական |
4. | Միանիշ բացասական թվեր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է կատարել գործողությունը |
5. | Ամբողջ թվեր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ամբողջ թվերը |
6. | Դրական և բացասական թվերի հնարավոր արժեքները | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել թվերի հնարավոր արժեքները |
7. | Թվի նկարագիրը բառերով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Արդյո՞ք թիվը բացասական է/դրական է |
8. | Ոչ բացասական և ոչ դրական թվեր | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել ոչ բացասական և ոչ դրական թվերը |
9. | Ամբողջ թվեր (կրճատվող կոտորակ) | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Ամբողջ թվեր (կրճատվող կոտորակ) |
10. | Ֆուտբոլի մրցաշարի աղյուսակը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է մեկնաբանել աղյուսակի տվյալները |
11. | Շախմատի մրցաշարի աղյուսակը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է մեկնաբանել աղյուսակի տվյալները |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Բացասական և դրական թվեր» թեմայից | 00:15:00 | հեշտ | 7Մ. | Առաջադրանքներ դրական, բացասական, ոչ դրական, ոչ բացասական և ամբողջ թվերի վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Բացասական և դրական թվեր» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 16Մ. | Առաջադրանքներ դրական, բացասական, ոչ դրական, ոչ բացասական և ամբողջ թվերի վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Բացասական և դրական թվեր» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 21Մ. | Առաջադրանքներ դրական, բացասական, ոչ դրական, ոչ բացասական և ամբողջ թվերի վերաբերյալ |