Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Թվի բացարձակ արժեք (մոդուլ) | Թվի բացարձակ արժեք (մոդուլ) |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Բացասական թվի մոդուլը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել բացասական թվի մոդուլը |
2. | Կետերի հեռավորությունը զրոյից | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել կետերի հեռավորությունը զրոյից |
3. | Դրական/բացասական թվի մոդուլը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել դրական/բացասական թվի մոդուլը |
4. | Արտահայտության արժեքը (մոդուլ) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Արտահայտության արժեքը (մոդուլ) |
5. | Թվի մոդուլը դրական թիվ չէ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել այն թիվը, որի մոդուլը դրական թիվ չէ |
6. | Մոդուլով հավասարում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է լուծել հավասարումը |
7. | Երկու թվեր | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Բացասական թվի հակադիր թվի արժեքը |
8. | Աստղանիշի արժեքները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել աստղանիշի արժեքները |
9. | Հավասարում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել հավասարման արմատները |
10. | Հավասարման լուծումները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել հավասարման լուծումները |
11. | Թվային արտահայտություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է հաշվել թվային արտահայտության արժեքը |
12. | Ամենամեծ մոդուլը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել ամենամեծ մոդուլ ունեցող թիվը |
13. | Անհավասարություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Մոդուլով անհավասարության լուծումները |
14. | Մոդուլով հավասարման արմատների թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Պետք է ընտրել հավասարման արմատների թիվը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Ամբողջ թվի մոդուլը» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 11Մ. | Առաջադրանքներ ամբողջ թվերի բացարձակ արժեքի (մոդուլի) վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Ամբողջ թվի մոդուլը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 20Մ. | Առաջադրանքներ ամբողջ թվերի բացարձակ արժեքի (մոդուլի) վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Ամբողջ թվի մոդուլը» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 19Մ. | Առաջադրանքներ ամբողջ թվերի բացարձակ արժեքի (մոդուլի) վերաբերյալ |