Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Բաժանելիությունը 2-ի, 5-ի, 10-ի | Թվի բաժանելիությունը 2-ի, 5-ի, 10-ի, օրինակներ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տեսական պնդումներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, արդյո՞ք տեսական պնդումը ճիշտ է, թե՞ ոչ |
2. | Թվի բաժանելիությունը 2-ի, 5-ի և 10-ի վրա | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պարզել թվի բաժանելիությունը 2-ի, 5-ի և 10-ի վրա |
3. | Պետք է ընտրել բաժանարարները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել թվի բաժանելիությունը 2-ի, 5-ի, և 10-ի |
4. | Բաժանելիությունը 2-ի կամ 5-ի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել թվի բաժանելիությունը 2-ի կամ 5-ի |
5. | 2-ի բաժանելիության հայտանիշը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | 2-ի բաժանելիության հայտանիշը |
6. | Թվի բաժանելիությունը 20-ի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Թվի բաժանելիությունը 20-ի: Պետք է գտնել մյուս բաժանարարները |
7. | Մնացորդը 5-ի բաժանելիս | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել թիվը, հայտնի է մնացորդը 5-ի բաժանելիս |
8. | Բաժանելիությունը 2-ի, 5-ի, 10-ի, վերջին թվանշանը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Թվի բաժանելիությունը 2-ի, 5-ի, 10-ի |
9. | 2-ի և 10-ի բաժանման մնացորդը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է հաշվել 2-ի և 10-ի բաժանման մնացորդը |
10. | Տվյալ միջակայքի հինգի բազմապատիկ թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել տվյալ միջակայքին պատկանող հինգի բազմապատիկ թիվը |
11. | Գծապատկերի թվերը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել գծապատկերի թվերը |
12. | Ուղղանկյան մակերեսը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ուղղանկյան մակերեսի բաժանելիությունը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Բաժանելիությունը 2-ի, 5-ի, 10-ի» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 9Մ. | Առաջադրանքներ 2-ի, 5-ի, 10-ի, 4 և 25 թվերի բաժանելիության վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Բաժանելիությունը 2-ի, 5-ի, 10-ի» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 9Մ. | Առաջադրանքներ 2,5,10,4,25 թվերի բաժանելիության վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Բաժանելիությունը 2-ի, 5-ի, 10-ի» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 15Մ. | Առաջադրանքներ թվերի բաժանելիության վերաբերյալ |