Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Կանոնավոր և անկանոն կոտորակներ | Կանոնավոր և անկանոն կոտորակներ |
2. | Խառը թվի գաղափարը | Խառը թվի սահմանումը, գրառումը և ընթերցումը |
3. | Խառը թվի ներկայացումը անկանոն կոտորակի տեսքով և հակառակը | Խառը թվի ներկայացումը անկանոն կոտորակի տեսքով և հակառակը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Կանոնավոր և անկանոն կոտորակների ընտրությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Կանոնավոր և անկանոն կոտորակների ընտրությունը |
2. | Բնական թվի ներկայացումը անկանոն կոտորակի տեսքով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Բնական թվի ներկայացումը անկանոն կոտորակի տեսքով |
3. | Խնձորները պետք է հավասար բաժանել | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Խնձորները պետք է հավասար բաժանել |
4. | Խառը թվի գրառումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գրել խառը թիվը |
5. | Կոտորակը բնական թվի տեսքով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Կոտորակը պետք է ներկայացնել բնական թվի տեսքով |
6. | Անկանոն կոտորակի ամբողջ մասը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Անկանոն կոտորակի ամբողջ մասի անջատելը |
7. | Քանորդը խառը թվի տեսքով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Քանորդը պետք է ներկայացնել խառը թվի տեսքով |
8. | Խառը թիվը անկանոն կոտորակի տեսքով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Խառը թիվը պետք է ներկայացնել անկանոն կոտորակի տեսքով |
9. | Կանոնավոր կոտորակ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել փոփոխականի արժեքը |
10. | Հավասարում (անհայտ է համարիչը) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Հավասարման լուծում |
11. | Հավասարում (անհայտ է հայտարարը) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է լուծել հավասարումը |
12. | Անկանոն կոտորակ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է ընտրել փոփոխականի արժեքը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Խառը թվի գաղափարը» թեմայից | 00:10:00 | հեշտ | 13Մ. | Առաջադրանքներ խառը թվերի, կանոնավոր և անկանոն կոտորակների և դրանց ներկայացման վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Խառը թվի գաղափարը» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 17Մ. | Առաջադրանքներ խառը թվերի, կանոնավոր և անկանոն կոտորակների և դրանց ներկայացման վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Խառը թվի գաղափարը» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 17Մ. | Առաջադրանքներ խառը թվերի, կանոնավոր և անկանոն կոտորակների և դրանց ներկայացման վերաբերյալ |