Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Թվի ներկայացումը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով | Թվի ներկայացումը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով, օրինակներ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Թվի ներկայացումը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով, եռանիշ թիվ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Թիվը պետք է ներկայացնել կարգային գումարելիների գումարի տեսքով |
2. | Կարգային միավորի բացակայությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե ո՞ր կարգում թիվը միավոր չունի |
3. | Թվի ներկայացումը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 4Մ. | Թիվը պետք է ներկայացնել կարգային գումարելիների գումարի տեսքով |
4. | Թվի ներկայացումը կարգային միավորների գումարի տեսքով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 4Մ. | Թիվը պետք է ներկայացնել կարգային միավորների գումարի տեսքով |
5. | Բացակա կարգային միավորի ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 3Մ. | Պետք է պարզել, թե ո՞ր կարգում թիվը միավոր չունի |
6. | Թվանշանի կարգի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 3Մ. | Պետք է ընտրել թվանշանի կարգը |
7. | Թվի անվանումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել թվի անվանումը: |
8. | Թվի կարգային միավորների որոշելը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել կարգային միավորները և թիվը պետք է ներկայացնել կարգային միավորների գումարի տեսքով |
9. | Թվի բառային նկարագիրը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել նկարագրված թիվը |
10. | Թվի ներկայացում՝ երկու ձևով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Թիվը պետք է երկու եղանակով ներկայացնել կարգային միավորների գումարի տեսքով |
11. | Երկու թվանշան պարունակող եռանիշ թվերից ամենամեծը/ամենափոքրը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել երկու թվանշան պարունակող եռանիշ թվերից ամենամեծը/ամենափոքրը |
12. | Թվի կարգային միավորի ավելացում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է պարզել, թե ի՞նչ կպատահի թվի հետ, եթե նրա կարգային միավորը ավելացվի |
13. | Թվի կարգային միավորի փոխարինումը զրոյով | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է պարզել, թե ի՞նչ կպատահի թվի հետ, եթե նրա կարգային միավորը փոխարինվի զրոյով |
14. | Երեք թվանշան պարունակող քառանիշ թվերից ամենամեծը/ամենափոքրը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է գտնել երեք թվանշան պարունակող քառանիշ թվերից ամենամեծը/ամենափոքրը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Թվի ներկայացումը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով» թեմայից | 00:10:00 | հեշտ | 16Մ. | Առաջադրանքներ կարգային գումարելիների գումարի տեսքով՝ թվի ներկայացման վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Թվի ներկայացումը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 17Մ. | Առաջադրանքներ կարգային գումարելիների գումարի տեսքով՝ թվի ներկայացման վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Թվի ներկայացումը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով» թեմայից | 00:45:00 | միջին | 21Մ. | Առաջադրանքներ կարգային գումարելիների գումարի տեսքով թվի՝ ներկայացման վերաբերյալ |