Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Տրված թվով կամ անգամ ավելացում | Տրված թվով կամ անգամ ավելացում |
2. | Տրված թվով կամ անգամ փոքրացում | Տրված թվով կամ անգամ փոքրացում |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ավելացում տրված թվով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Թիվը պետք է մեծացնել տրված թվով |
2. | Փոքրացում տրված թվով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Թիվը պետք է փոքրացնել տրված թվով |
3. | Ավելացում/փոքրացում տրված անգամ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է թիվը ավելացնել/փոքրացնել տրված անգամ |
4. | Մեծության ավելացում տրված թվով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Մեծությունը պետք է ավելացնել տրված թվով |
5. | Տառով փոքրացում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Թիվը պետք է փոքրացնել տառով |
6. | Ճիշտ արտահայտության ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ արտահայտությունը |
7. | Երկու հատված | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել մեծ հատվածի երկարությունը |
8. | Փոքրացում տրված անգամ, ապա մեծացում տրված թվով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Թիվը պետք է փոքրացնել տրված անգամ, ապա մեծացնել տրված թվով |
9. | Խնդիր աղջիկների կարդացած էջերի մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է լուծել խնդիրը |
10. | Մեծացում և փոքրացում (քանորդ և տարբերություն) | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է կատարել գործողությունները |
11. | Մտապահած թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել մտապահած թիվը |
12. | Երկու գործողություն | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է կատարել երկու գործողություն |
13. | Փոքրացում տրված թվով, ապա մեծացում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է թիվը փոքրացնել տրված թվով, ապա մեծացնել տրված թվով |
14. | Մեծացում տրված անգամ և տրված թվով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Թիվը պետք է մեծացնել տրված անգամ և տրված թվով |
15. | Խնդիր տպագրական սարքի մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Պետք է լուծել խնդիրը |
16. | Խնդիր խանութի մասին | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է լուծել խնդիրը |
17. | Ուղղանկյան կողմերի տարբերությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է գտնել ուղղանկյան կողմերի տարբերությունը |
18. | Անհայտ թվերը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել անհայտ թվերը |
19. | Պահանջվող թիվը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է ստանալ պահանջվող թիվը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Տրված թվով կամ անգամ մեծացում կամ փոքրացում» թեմայից | 00:18:00 | միջին | 15Մ. | Առաջադրանքներ տրված թվով կամ անգամ մեծացման կամ փոքրացման վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Տրված թվով կամ անգամ մեծացում կամ փոքրացում» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 22Մ. | Առաջադրանքներ տրված թվով կամ անգամ մեծացման կամ փոքրացման վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Տրված թվով կամ անգամ մեծացում կամ փոքրացում» թեմայից | 00:30:00 | միջին | 35Մ. | Առաջադրանքներ տրված թվով կամ անգամ մեծացման կամ փոքրացման վերաբերյալ |