Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Խնդիրներ մնացորդով բաժանման վերաբերյալ | Խնդիրներ մնացորդով բաժանման վերաբերյալ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Խնձորների թիվը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք մնացորդով բաժանումը ճիշտ է կատարված |
2. | Ավելացած կոնֆետների ամենամեծ/ամենափոքր թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել ավելացած կոնֆետների ամենամեծ/ամենափոքր թիվը |
3. | Գնացքի անցած ճանապարհը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել հեռավորությունը նպատակակետից |
4. | Գյուղի ճանապարհը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել հեռավորությունը գյուղից |
5. | Մարզիկի վազքուղին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել մնացորդը |
6. | Ավտոբուսների թիվը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է կատարել մնացորդով բաժանում և գտնել ավտոբուսների թիվը |
7. | Ձեռնարկության գրասենյակը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել, թե որ հարկում է գտնվում ձեռնարկության գրասենյակը |
8. | Փաթեթի կշիռը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է պարզել փաթեթի կշիռը |
9. | Զգեստի վրա ծախսված գործվածքը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է կատարել մնացորդով բաժանում և լուծել խնդիրը |
10. | Կոնֆետների տուփեր | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Մնացորդով բաժանման միջոցով պետք է լուծել խնդիրը |
11. | Խնդիր տնկիների մասին | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք տնկիների քանակը կհերիքի փողոցը կանաչապատելու համար |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Խնդիրներ մնացորդով բաժանման վերաբերյալ» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 23Մ. | Առաջադրանքներ խնդիրներում մնացորդով բաժանման վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Խնդիրներ մնացորդով բաժանման վերաբերյալ» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 21Մ. | Առաջադրանքներ խնդիրներում մնացորդով բաժանման վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք <Խնդիրներ մնացորդով բաժանման վերաբերյալ> թեմայից | 00:20:00 | միջին | 12Մ. | Առաջադրանքներ խնդիրներում մնացորդով բաժանման վերաբերյալ: |