Թիվը տրված մասի միջոցով գտնելու համար պետք է մասի արժեքը բազմապատկել մասերի թվով:
Խնդիր 1. Արմինեն \(200\)դրամով գնեց գրիչ և \(50\) դրամով՝ մատիտ:
Որքա՞ն փող ուներ Արմինեն, եթե նա գրիչի և մատիտի վրա ծախսեց ունեցած փողի -րդ մասը:
Լուծում:
1. Գտնենք գրիչի և մատիտի վրա ծախսած ընդհանուր գումարը:
Ստանում ենք՝ \(200 + 50 = 250\) դրամ:
2. \(250\) դրամը Արմինեի ունեցած փողի -րդ մասն է:
Կիրառենք կանոնը:
Հետևաբար, ամբոջ գումարը կլինի՝ \(250 · 5 = 1250\) դրամ:
Պատասխան՝ Արմինեն ուներ \(1250\) դրամ:
Խնդիր 2. Դասարանում կա \(6\) աղջիկ:
Քանի՞ տղա կա դասարանում, եթե աղջիկները կազմում են դասարանի աշակերտների -րդ մասը:
Լուծում:
1. Քանի որ \(6\) աղջիկը կազմում են դասարանի աշակերտների -րդ մասը, ապա դասարանում կա \(6 · 4 = 24\) աշակերտ:
2. Մնում է աշակերտների ընդհանուր թվից հանել աղջիկների թիվը՝ \(24 - 6 = 18\)
Պատասխան՝ դասարանում կա \(18\) տղա:
Աղբյուրները
Ս. Մկրտչյան, Ս. Իսկանդարյան, Ա. Աբրահամյան, Ռ. Սարգսյան, Մաթեմատիկա 4-րդ դասարան, Զանգակ, 2013