
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Կոտորակի գաղափարը | Սովորական կոտորակի գաղափարը, համարիչ և հայտարար: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Համարիչ և հայտարար | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել կոտորակի համարիչն ու հայտարարը: |
2. | Կոտորակի որոշելը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել կոտորակը, եթե տրված է փիվը: |
3. | Ճիշտ պնդումները համարիչի և հայտարարի մասին | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները: |
4. | Թվի մասը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել թիվը: |
5. | Մեքենայի անցած ճանապարհը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել ճանապարհի մասը: |
6. | Կոտորակը բառերով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գրել սովորական կոտորակը |
7. | Կոտորակի վերաբերյալ պնդման ձևակերպումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1.3Մ. | Պետք է ճիշտ ձևակերպել պնդումը: |
8. | Երկարության միավորի մասը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է գտնել երկարության չափման միավորի մասը: |
9. | Ժամանակի միավորի մասը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է գտնել ժամանակի չափման միավորի մասը: |
10. | Կոտորակ, ժամացույց | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե քանի ժամ է ցույց տալիս ժամացույցը: |
11. | Կարդացած էջերը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է գտնել գրքի էջերի քանակը: |
12. | Ավտոբուսի անցած ճանապարհը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել ամբողջ ճանապարհը: |
13. | Կոտորակի գտնելը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է որոշել կոտորակը: |
14. | Շոկոլադի սալիկ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է նկարից գրել կոտորակը: |
15. | Կանաչ և կարմիր խնձորներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 4Մ. | Պետք է պարզել, թե որքա՞ն կանաչև կարմիր խնձոր կար: |
16. | Մրգի քանակը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել մնացած մրգի զանգվածը: |
17. | Շաքարի մասը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 4Մ. | Պետք է պարզել, թե որքա՞ն շաքար օգտագործվեց: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Կոտորակ» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 10Մ. | Առաջադրանքներ կոտորակների վերաբերյալ: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Կոտորակ» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 9.3Մ. | Առաջադրանքներ կոտորակների վերաբերյալ: |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Կոտորակ» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 17Մ. | Առաջադրանքներ կոտորակների վերաբերյալ: |