
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Կանոնավոր և անկանոն կոտորակներ | Կանոնավոր և անկանոն կոտորակներ: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Կանոնավոր կամ անկանոն կոտորակ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել կոտորակը կանոնավոր է, թե՝ անկանոն: |
2. | Կանոնավոր և անկանոն կոտորակների մասին պնդման ձևակերպումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 3Մ. | Պետք է ճիշտ ձևակերպել պնդումը: |
3. | Թվի ներկայացումը կոտորակի տեսքով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Թիվը պետք է ներկայացնել կոտորակի տեսքով: |
4. | Անկանոն կոտորակ, հայտարարը 1 է | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է որոշել անկանոն կոտորակի արժեքը: |
5. | Խնձորների բաժանելը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Խնձորները պետք է հավասար բաժանել երեխաների միջև: |
6. | Կոտորակի գրառումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գրել բառերով տրված կոտորակը: |
7. | Պնդումներ կանոնավոր և անկանոն կոտորակների մասին | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները: |
8. | Կանոնավոր/անկանոն կոտորակների ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Կանոնավոր/անկանոն կոտորակների ընտրություն: |
9. | Խնդիր գաթայի մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է ներկայացնելգաթան կոտորակի տեսքով: |
10. | Խնդիր պիցցայի մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է ներկայացնել Արմենի կերած պիցցան կոտորակի տեսքով |
11. | Ամենափոքր անկանոն կոտորակը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 4Մ. | Պետք է գտնել տրված հայտարարով ամենափոքր անկանոն կոտորակը: |
12. | Անհայտի որոշելը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 4Մ. | Պետք է գտնել անհայտը: |
13. | Անկանոն կոտորակ, համարիչում տառ է | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 3Մ. | Պետք է ընտրել տառի արժեքներ: |
14. | Ցուցանակների թիվը, անկանոն կոտորակ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 0.5Մ. | Պետք է գտնել հանդիպած ցուցանակների թիվը: |
15. | Պարամետրի ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 3Մ. | Պետք է ընտրել պարամետրի արժեքները: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Կանոնավոր և անկանոն կոտորակներ» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 11Մ. | Առաջադրանքներ կանոնավոր և անկանոն կոտորակների վերաբերյալ: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Կանոնավոր և անկանոն կոտորակներ» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 10Մ. | Առաջադրանքներ կանոնավոր և անկանոն կոտորակների վերաբերյալ: |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Կանոնավոր և անկանոն կոտորակներ» թեմայից | 00:20:00 | բարդ | 17.5Մ. | Առաջադրանքներ կանոնավոր և անկանոն կոտորակների վերաբերյալ: |