
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Օր, շաբաթ, ամիս | Օր, շաբաթ, ամիս |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ժամանակի միավորներ, շաբաթ/օր/ժամ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ թիվը |
2. | Կապը միավորների միջև՝ ժամ, օր, շաբաթ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե քանի՞ անգամ է տրված միավորը փոքր/մեծ մյուսից |
3. | Ժամերի արտահայտումը օրերով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ժամերը պետք է արտահայտել օրերով |
4. | Ճիշտ հավասարության ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ հավասարությունը |
5. | Ժամանակահատվածների համեմատում (շաբաթ - օր) | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է համեմատել ժամանակահատվածները |
6. | Ժամացույցը կեսօրից հետո | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե ժամը քանիսն է |
7. | Շաբաթվա օրերը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ օրը |
8. | Ճիշտ պնդումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումը |
9. | Քնի տևողությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է հաշվել քնի տևողությունը |
10. | Հանում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է կատարել հանումը |
11. | Ժամանակի միավորներ, շաբաթ/օր/ժամ/րոպե | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ թիվը |
12. | Ճանապարհորդության տևողությունը ժամերով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է օրերը արտահայտել ժամերով |
13. | Երկու նավեր | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է գտնել ժամանակների տարբերությունը |
14. | Ճանապարհորդություն հայրիկի հետ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է պարզել, մեկնարկի ժամանակը |
15. | Բեռնատարի վերադարձը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է պարզել, թե ե՞րբ բեռնատարը հասավ ավտոկայան |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Օր, շաբաթ, տարի» թեմայից | 00:10:00 | հեշտ | 14Մ. | Առաջադրանքներ ժամանակի չափման միավորների վերաբերյալ` օր, շաբաթ, տարի |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Օր, շաբաթ, տարի» թեմայից | 00:16:00 | միջին | 14Մ. | Առաջադրանքներ ժամանակի չափման միավորների վերաբերյալ` օր, շաբաթ, տարի |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Օր, շաբաթ, տարի» թեմայից | 00:40:00 | միջին | 29Մ. | Առաջադրանքներ ժամանակի չափման միավորների վերաբերյալ` օր, շաբաթ, տարի |