
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | 2-ի բաժանելիության հայտանիշը | 2-ի բաժանելիության հայտանիշը, օրինակներ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | 2-ի բաժանելիության հայտանիշները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները |
2. | Բաժանում 2-ի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել թվի բաժանելիությունը 2-ի |
3. | 2-ի բաժանման մնացորդի որոշում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել մնացորդի արժեքը |
4. | Պնդում 2-ի, 10-ի, 100-ի բաժանելիության մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, արդյո՞ք տեսական պնդումը ճիշտ է, թե՞ ոչ |
5. | Երկու բաժանարարի ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել թվի բաժանելիությունը 2-ի, և 5-ի |
6. | Բաժանում 2-ի, 5-ի, 10-ի, 100-ի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել թվի բաժանելիությունը |
7. | Թվի բաժանելիությունը 2-ի կամ 10-ի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել թվի բաժանելիությունը 2-ի կամ 10-ի |
8. | Տեսական պնդումներ 2-ի բաժանման մասին | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները |
9. | Բաժանելիությունը 2-ի և 5-ի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել թվի բաժանելիությունը 2-ի և 5-ի |
10. | Տրված թվից մեծ 2-ի բաժանվող թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել 2-ի բաժանվող, տրված թվից մեծ ամենափոքր թիվը |
11. | 2-ի բաժանելիս ստացված 1 մնացորդը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ թիվը |
12. | Բաժանելիությունը 2-ի, 5-ի և 10-ի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է պարզել թվի բաժանելիությունը 2-ի, 5-ի և 10-ի |
13. | Թիվը բաժանվում է 1000-ի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել մյուս բաժանարարները |
14. | Խնդիր 2-ի բաժանելիության մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է լուծել խնդիրը |
15. | Թվի բաժանարարները՝ 2, 5, 10, 100, 1000 | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է պարզել թվի բաժանելիությունը 2-ի, 5-ի, 10-ի, 100-ի, և 1000-ի |
16. | 2-ի բաժանելիության պայմանը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է պարզել, թե ո՞ր թվանշանից է կախված 2-ի բաժանելիությունը |
17. | Եռանկյան պարագիծը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է պարզել եռանկյան պարագծի բաժանելիությունը 2-ի |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «2-ի բաժանելիության հայտանիշը» թեմայից | 00:10:00 | հեշտ | 15Մ. | Առաջադրանքներ 2-ի բաժանելիության վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «2-ի բաժանելիության հայտանիշը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 15Մ. | Առաջադրանքներ 2-ի բաժանելիության վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «2-ի բաժանելիության հայտանիշը» թեմայից | 00:40:00 | միջին | 29Մ. | Առաջադրանքներ 2-ի բաժանելիության վերաբերյալ |