
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | 10-ի, 100-ի, 1000-ի բաժանելիության հայտանիշները | 10-ի, 100-ի, 1000-ի բաժանելիության հայտանիշները, օրինակներ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Բաժանում 10-ի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել թվի բաժանելիությունը 10-ի |
2. | Բաժանելիության հայտանիշները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները |
3. | Բաժանում 10-ի, 100-ի կամ 1000-ի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել թվի բաժանելիությունը |
4. | Բաժանում 1000-ի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել թվի բաժանելիությունը 1000-ի |
5. | Մնացորդի արժեքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել մնացորդի արժեքը |
6. | Տրված թվից մեծ 10-ի, 100-ի կամ 1000-ի բաժանվող թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել 10-ի, 100-ի, 1000-ի բաժանվող, տրված թվից մեծ ամենափոքր թիվը |
7. | Վերջին թվանշանները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պարզել թվի բաժանելիությունը 10-ի, 100-ի և 1000-ի վրա |
8. | Թվի բաժանարարները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել թվի բաժանելիությունը 10-ի, 100-ի, և 1000-ի |
9. | Ո՞ր թվերի վրա է բաժանվում տրված թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել թվի բաժանելիությունը 10-ի, 100-ի, և 1000-ի |
10. | Բաժանելիությունը 10-ի, 100-ի կամ 1000-ի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել թվի բաժանելիությունը 10-ի, 100-ի կամ 1000-ի |
11. | Թվի բաժանելիությունը 1000-ի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Թվի բաժանելիությունը 1000-ի: Պետք է գտնել մյուս բաժանարարները |
12. | Պնդում բաժանելիության մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել, արդյո՞ք պնդումը ճիշտ է |
13. | Թվի թվանշանների արժեքները 10-ի բաժանման դեպքում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է պարզել թվի թվանշանների դերը |
14. | Քառանիշ թիվ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է պարզել, թե ո՞ր թվանշանից է կախված բաժանելիությունը |
15. | Ուղղանկյան պարագիծը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ուղղանկյան պարագծի բաժանելիությունը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «10-ի, 100-ի, 1000-ի բաժանելիության հայտանիշները» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 16Մ. | Առաջադրանքներ 10-ի, 100-ի, 1000-ի բաժանելիության վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «10-ի, 100-ի, 1000-ի բաժանելիության հայտանիշները» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 14Մ. | Առաջադրանքներ 10-ի, 100-ի, 1000-ի բաժանելիության վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «10-ի, 100-ի, 1000-ի բաժանելիության հայտանիշները» թեմայից | 00:45:00 | միջին | 26Մ. | Առաջադրանքներ 10-ի, 100-ի, 1000-ի բաժանելիության վերաբերյալ |