Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Թվի ներկայացումը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով | Թվի ներկայացումը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով, օրինակներ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Երկնիշ թվի ներկայացումը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով, եռանիշ թիվ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Երկնիշ թիվը պետք է ներկայացնել կարգային գումարելիների գումարի տեսքով |
2. | Թվի ներկայացումը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Թիվը պետք է ներկայացնել կարգային գումարելիների գումարի տեսքով |
3. | Տասնյակներ և միավորներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գրել միավորներ և տասնյակներ բառերը |
4. | Թվի անվանման ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել թվի անվանումը |
5. | Հարյուրյակներ, տասնյակներ և միավորներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գրել միավորներ, տասնյակներ և հարյուրյակներ բառերը |
6. | Կարգի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել թվանշանի կարգը |
7. | Եռանիշ թվի ներկայացումը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով, եռանիշ թիվ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Եռանիշ թիվը պետք է ներկայացնել կարգային գումարելիների գումարի տեսքով |
8. | Կարգային միավորի ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է պարզել, թե ո՞ր կարգում թիվը միավոր չունի |
9. | Թվի չորս կարգերը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել կարգային միավորները և թիվը ներկայացնել չորս կարգային միավորների գումարի տեսքով |
10. | Ո՞ր թիվն է ցույց տալիս կարգայի գումարելիների գումարը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է տրված կարգային միավորները գումարելու միջոցով գտնել թիվը |
11. | Պահանջվող թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել նկարագրված թիվը |
12. | Ամենամեծ/ամենափոքր երկնիշ թիվը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել երկու թվանշան պարունակող երկնիշ թվերից ամենամեծը/ամենափոքրը |
13. | Կարգում միավոր չկա | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել, թե ո՞ր կարգում թիվը միավոր չունի |
14. | Կազմիր թվեր երեք թվանշանի օգնությամբ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է երեք թվանշանի օգնությամբ կազմել ամենափոքր եռանիշ թիվը և ամենամեծ եռանիշ թիվը |
15. | Ամենամեծ/ամենափոքր եռանիշ թիվը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է գտնել տրված երկու թվանշանները պարունակող եռանիշ թվերից ամենամեծը/ամենափոքրը |
16. | Կարգային միավորը զրո է | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է պարզել, թե ի՞նչ կպատահի թվի հետ, եթե նրա կարգային միավորը փոխարինվի զրոյով |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Թվի ներկայացումը» թեմայից | 00:10:00 | հեշտ | 18Մ. | Առաջադրանքներ թիվը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով ներկայացման վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Թվի ներկայացումը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 24Մ. | Առաջադրանքներ թիվը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով ներկայացման վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Թվի ներկայացումը» թեմայից | 00:45:00 | միջին | 27Մ. | Առաջադրանքներ թիվը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով ներկայացման վերաբերյալ |