Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Թվի բաժանումը 10-ի և 100-ի | Թվի բաժանումը 10-ի և 100-ի |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Բաժանում մեկի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Թիվը պետք է բաժանել մեկի |
2. | 0 թիվը, բաժանում 0 թվի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ տարբերակը |
3. | Բաժանում 10-ի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Թիվը պետք է բաժանել 10-ի |
4. | Բաժանում 100-ի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Թիվը պետք է բաժանել 100-ի |
5. | Հավասար թվերի բաժանում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Թիվը բաժանվում է իր վրա |
6. | Կլոր թվի բաժանումը 10-ի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կլոր թիվը պետք է բաժանել 10-ի |
7. | Արտահայտության արժեքի հաշվում, հանում և բաժանում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է հաշվել արտահայտության արժեքը |
8. | Արտադրյալների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է համեմատել արտադրյալները |
9. | Քանորդ և տարբերություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է համեմատել արտահայտությունները |
10. | Արտահայտության արժեքը (բաժանում իր վրա) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է հաշվել արտահայտության արժեքը |
11. | Բաժանումներ 10-ի և 100-ի | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Պետք է կատարել բաժանումները |
12. | Համեմատում (բաժանում և բազմապատկում) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է հաշվել արտահայտությունները և համեմատել դրանք |
13. | Երկու արտահայտությունների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է համեմատել արտահայտությունները |
14. | Արտահայտության արժեքը, բաժանում 10-ի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է հաշվել արտահայտության արժեքը |
15. | Բաժանում 1000-ի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Թիվը պետք է բաժանել 1000-ի |
16. | Բաց թողնված թիվը (10-ի բաժանում) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Պետք է գտնել բաց թողնված թիվը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Թվի բաժանումը 10-ի և 100-ի» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 24Մ. | Առաջադրանքներ թիվը 1-ի, 10-ի և 100-ի բաժանման վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Թվի բաժանումը 10-ի և 100-ի» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 17Մ. | Առաջադրանքներ թիվը 1-ի, 10-ի և 100-ի բաժանման վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշախանք «Թվի բաժանումը 10-ի և 100-ի» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 14Մ. | Առաջադրանքներ թիվը 1-ի, 10-ի և 100-ի բաժանման վերաբերյալ |