
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Բազմանիշ թվերի համեմատումը | Բազմանիշ թվերի համեմատումը, օրինակներ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Երկնիշ թվի հաջորդ և նախորդ թվերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել տրված թվի հաջորդ և նախորդ թվերը |
2. | Ճիշտ/սխալ պնդում, միանիշ կամ երկնիշ թվեր | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է համեմատել երկու թվերը |
3. | Մեջտեղի թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտենել տրված թվից մեծ և փոքր թվերը |
4. | Ամենամեծ թվի ընտրությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ամենամեծ թիվը |
5. | Նշանի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ նշանը |
6. | Եռանիշ թվի հաջորդ և նախորդ թվերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել տրված թվի հաջորդ և նախորդ թվերը |
7. | Ամենամեծ թիվը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ամենամեծ թիվը |
8. | Երկնիշ թվի հաջորդ և նախորդ տասնյակները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել տրված թվի հաջորդ և նախորդ տասնյակները |
9. | Երկու թվերից մեծը/փոքրը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել թվերից մեծը/փոքրը |
10. | Երեք թվերի շարք | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել չորրորդ թիվը |
11. | Երկնիշ թվի մեծացում/փոքրացում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է մեծացնել/փոքրացնել տրված թիվը |
12. | Օրինաչափություն | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել հաջորդ թիվը |
13. | Ամենամեծը/ամենափոքր թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել ամենամեծ/ամենափոքր թիվը |
14. | Թվերի համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է համեմատել թվերը |
15. | Եռանիշ թվի հաջորդ և նախորդ հարյուրյակները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է գտնել տրված թվի հաջորդ և նախորդ հարյուրյակները |
16. | Ավելորդ թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել ավելորդ թիվը |
17. | Բաց թողած բառն ու անհավասարության նշանը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է լրացնել բաց թողած բառն ու դնել անհավասարության նշանը |
18. | Թվերը աճման կարգով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Թվերը պետք է դասավորել աճման կարգով |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Բազմանիշ թվերի համեմատումը» թեմայից | 00:15:00 | հեշտ | 20Մ. | Առաջադրանքներ բազմանիշ թվերի համեմատման վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Բազմանիշ թվերի համեմատումը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 31Մ. | Առաջադրանքներ բազմանիշ թվերի համեմատման վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Բազմանիշ թվերի համեմատումը» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 24Մ. | Առաջադրանքներ բազմանիշ թվերի համեմատման վերաբերյալ |