Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Զույգ և կենտ թվեր |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Զույգ, թե՞ կենտ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Անհրաժեշտ է որոշել՝ թիվը զույգ է, թե կենտ: |
2. | Զույգ թվեր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պահանջվում է տրված տարբերակներից ընտրել բոլոր զույգ թվերը: |
3. | Կենտ թվեր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Անհրաժեշտ է ընտրել կենտ թվերը: |
4. | Գտի՛ր անհայտը (կենտ թվեր) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Անհրաժեշտ է արտահայտության անհայտը գտնել այնպես, որ գումարը կենտ թիվ լինի: |
5. | Գտի՛ր անհայտը (զույգ թվեր) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Անհրաժեշտ է գտնել արտահայտության անհայտն այնպես, որ գումարը զույգ լինի: |
6. | Լուծի՛ր խնդիրը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է լուծել խնդիրը և որոշել՝ արդյոք թիվը զույգ է, թե կենտ: |
7. | Լուծի՛ր խնդիրը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Անհրաժեշտ է լուծել գրքի էջերի վերաբերյալ խնդիրը: |
8. | Լուծի՛ր խնդիրը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Անհրաժեշտ է լրացնել վանդակները և լուծել խնդիրը: |
9. | Լրացրո՛ւ բաց թողնված վանդակները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 4Մ. | Ստուգվում են քանորդը և արտադրյալը գտնելու հմտությունները: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք՝ «Զույգ և կենտ թվեր» թեմայից | 00:05:00 | միջին | 6Մ. | Վարժանք՝ «Զույգ և կենտ թվեր» թեմայից |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք՝ «Զույգ և կենտ թվեր» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 11Մ. | Տնային աշխատանք՝ «Զույգ և կենտ թվեր» թեմայից |
2. | Ստուգողական աշխատանք՝ «Զույգ և կենտ թվեր» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 9Մ. | Ստուգողական աշխատանք՝ «Զույգ և կենտ թվեր» թեմայից |