Մեթոդական հանձնարարականներ
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Համեմատիր թվերը` դնելով > կամ < նշանները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Անհրաժեշտ է համեմատել թվերը՝ բաց թողնված վանդակում դնելով (>) կամ (<) նշանը: |
2. | Երկու թվերի համեմատում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Անհրաժեշտ է համեմատել տրված թվերը և որոշել, թե որն է ավելի մեծ կամ փոքր: |
3. | Փոքր, մեծ, հավասար | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Անհրաժեշտ է լրացնել նախադասությունը ավելի մեծ, ավելի փոքր, կամ էլ հավասար է արտահայտություններով: |
4. | Արտահայտության արժեքների համեմատում (տարբերություն) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է համեմատել արտահայտությունների արժեքները: |
5. | Արտահայտության արժեքների համեմատում (գումար) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է երկնիշ և միանիշ թվերի գումարը համեմատել կլոր և երկնիշ թվերի գումարի հետ: |
6. | Արտահայտությունների համեմատում առանց գումարման | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Անհրաժեշտ է համեմատել արտահայտությունները՝ առանց դրանց արժեքները գտնելու: |
7. | Ամենաքիչ, ամենաշատ | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Պահանջվում է կատարել տվյալների համեմատում: |
8. | Ճիշտ անհավասարություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Անհրաժեշտ է աստղանիշը փոխարինել տրված երկնիշ թվերով այնպես, որ անհավասարությունը ճիշտ լինի: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք՝ «Երկնիշ թվերի համեմատում» թեմայից | 00:05:00 | միջին | 5Մ. | Վարժանք՝ «Երկնիշ թվերի համեմատում» թեմայից |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք՝ «Երկնիշ թվերի համեմատում» թեմայից | 00:07:00 | միջին | 12Մ. | Տնային աշխատանք՝ «Երկնիշ թվերի համեմատում» թեմայից |
2. | Ստուգողական աշխատանք՝ «Երկնիշ թվերի համեմատում» թեմայից | 00:08:00 | միջին | 11Մ. | Ստուգողական աշխատանք՝ «Երկնիշ թվերի համեմատում» թեմայից |