Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Մետր Հասկացություն մետրի մասին:

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Արտահայտի՛ր մետրերով 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Անհրաժեշտ է դեցիմետրերն արտահայտել մետրերով:
2. Արտահայտի՛ր մետրով և դեցիմետրով 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Անհրաժեշտ է ճոպանուղու երկարությունն արտահայտել մետրով և դեցիմետրով:
3. Որքա՞ն ճանապարհ անցան կենդանիները մինչև հանդիպելը 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Անհրաժեշտ է որոշել, թե կենդանիները որքան ճանապարհ անցան մինչև հանդիպելը:
4. Ո՞վ գնդակն ամենահեռուն նետեց 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Անհրաժեշտ է համեմատել, թե ով գնդակն ամենահեռուն նետեց:
5. Համեմատի՛ր չափման արդյունքները 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 7.5Մ. ԱՆհրաժեշտ է համեմատել չափման արդյունքները և հետևություն անել, թե երեխաներից ով է սխալվել:
6. Կատարի՛ր գործողությունը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 7Մ. Անհրաժեշտ է կատարել հանման գործողությունը և ստացված արդյունքը վերածել սանտիմետրի:

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք՝ «Մետր» թեմայից 00:05:00 միջին 11Մ. Վարժանք՝ «Մետր» թեմայից

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք՝ «Մետր» թեմայից 00:07:00 միջին 15.5Մ. Տնային աշխատանք՝ «Մետր» թեմայից
2. Ստուգողական աշխատանք՝ «Մետր» թեմայից 00:10:00 միջին 4Մ. Ստուգողական աշխատանք՝ «Մետր» թեմայից