Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Հեղուկի չափման միավորը Հասկացություն հեղուկի չափման միավորի՝ լիտրի մասին:

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Դույլի և ցնցուղի տարողությունը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Անհրաժեշտ է որոշել, թե քանի ցնցուղ կարելի է լցնել դույլում եղած ջրի տարողույթամբ:
2. Կատարի՛ր համեմատումը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Համեմատվում են չափման միևնույն միավոր ունեցող թվեր:
3. Ճի՞շտ է արդյոք համեմատումը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Պահանջվում է պարզել՝ արդյոք ճիշտ է կատարված համեմատումը:
4. Տակառի տարողությունը 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Անհրաժեշտ է պարզել ջրի քանակը, որն անհրաժեշտ է՝ տակառն ամբողջությամբ լցնելու համար:
5. Թվի ընտրություն բազմակետերի փոխարեն 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Անհրաժեշտ է տրված թվերից ընտրել այն մեկը, որի դեպքում անհավասարաությունը ճիշտ կլինի:
6. Այգեպան խոզուկները 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 7Մ. Անհրաժեշտ է որոշել, թե քանի լիտր ջուր է օգտագործվել, եթե հայտնի է մեկ դույլի տարողությունը և դույլերի քանակը:
7. Արքայադստեր արցունքները 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Անհրաժեշտ է որոշել, թե քանի դույլ է հարկավոր տակառը լցնելու համար:

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք՝ «Լիտր» թեմայից 00:05:00 միջին 7Մ. Վարժանք՝ «Լիտր» թեմայից

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք՝ «Լիտր» թեմայից 00:07:00 միջին 16Մ. Տնային աշխատանք՝ «Լիտր» թեմայից
2. Ստուգողական աշխատանք՝ «Լիտր» թեմայից 00:08:00 միջին 12Մ. Ստուգողական աշխատանք՝ «Լիտր» թեմայից