Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | 9 -ի բազմապատկում | 9 -ի բազմապատկում: |
2. | 9 -ի բազմապատկման աղյուսակը: Բազմապատկման աղյուսակի օգնությամբ քանորդի գտնելը | 9 -ի բազմապատկման աղյուսակը: Բազմապատկման աղյուսակի օգնությամբ քանորդի գտնելը: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | 9 -ի բազմապատկում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | 9 -ի բազմապատկման աղյուսսակի իմացության ստուգում: Բազմապատկման տեղափոխական օրենք: |
2. | 8 -ի և 9 -ի բազմապատկում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 4Մ. | Բազմապատկում և բաժանում: |
3. | Խնդիր ազնվամորու մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Անհրաժեշտ է լուծել խնդիրը: |
4. | Թիվը, որը բաժանվում է 9 -ի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 1Մ. | Անհրաժեշտ է տասնյակների մեջ գտնել այն թիվը, որը բաժանում է 9 -ի: |
5. | Լրացրո՛ւ աղյուսակը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 5Մ. | Անհրաժեշտ է լրացնել աղյուսակը՝ հաշվելով թվերի արտադրյալը և առաջին երկու արտադրյալների գումարը: |
6. | Գտի՛ր անհայտը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 1Մ. | Բազմապատկման աղյուսակի կիրառում: |
7. | Արտահայտության ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է ընտրել այն արտահայտությունը, որի արժեքը բաժանվում է 9 -ի: |
8. | Արտադրյալի և քանորդի համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Անհրաժեշտ է համեմատել արտահայտությունների արժեքները (արտադրյալ և քանորդ): |
9. | Լուծի՛ր խնդիրը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է լուծել խնդիրը (երկու գործողություն): |
10. | Գտի՛ր արտահայտության արժեքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է գտնել արտահայտության արժեքը (բաժանում, հանում և գումարում): |
11. | Անհայտ արտադրիչով արտահայտություն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 2Մ. | Անհրաժեշտ է գտնել երկրորդ արտադրիչը և արտադրյալը: |
12. | Կազմի՛ր արտահայտություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 3Մ. | Անհրաժեշտ է կազմել արտահայտություն և գտնել դրա արժեքը: |
13. | Դի՛ր բաց թողնված նշանները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 4Մ. | Անհրաժեշտ է դնել բաց թողնված նշանները: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք ՝ « 9-ի բազմապատկում» թեմայից | 00:05:00 | միջին | 13Մ. | Վարժանք ՝ « 9-ի բազմապատկում» թեմայից |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք՝ « 9-ի բազմապատկում» թեմայից | 00:00:00 | միջին | 12Մ. | Տնային աշխատանք՝ « 9-ի բազմապատկում» թեմայից |
2. | Ստուգողական աշխատանք՝ « 9-ի բազմապատկում» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 7Մ. | Ստուգողական աշխատանք՝ « 9-ի բազմապատկում» թեմայից |