
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | 5 -ի բազմապատկում | 5 -ի բազմապատկում: |
2. | Հաշվելու տարբեր մեթոդներ | Հաշվելու տարբեր մեթոդներ: |
3. | 5 -ի բազմապատկման աղյուսակը: Բազմապատկման աղյուսակի օգնությամբ քանորդի գտնելը | 5 -ի բազմապատկման աղյուսակը: Բազմապատկման աղյուսակի օգնությամբ քանորդի գտնելը: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | 5 -ի բազմապատկում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | 5 -ի բազմապատկման աղյուսսակի իմացության ստուգում: Բազմապատկման տեղափոխական օրենք: |
2. | Բաժանում ըստ 5- ի բազմապատկման աղյուսակի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Բաժանում ըստ բազմապատկման աղյուսակի: |
3. | Արտահայտության արժեքները՝ ըստ նվազման կամ աճման կարգի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Անհրաժեշտ է հաշվել, ապա դասավորել արտահայտության արժեքները ըստ նվազման կամ աճման կարգի: |
4. | Արտադրյալի և տարբերության համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է համեմատել տարբերությունն ու արտադրյալը: |
5. | Գտի՛ր քանորդը՝ օգտվելով արտադրյալից | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 1Մ. | 2 -ի, 3 -ի, 4 -ի, և 5 -ի բազմապատկման աղյուսակների կիրառում: |
6. | Գտի՛ր անհայտը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Բաժանում 5 -ի: |
7. | Ընտրի՛ր նույն քանորդն ունեցող տարբերակները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Քանորդի գտնելը 2 -ի, 3 -ի, 4 -ի, և 5 -ի բազմապատկման աղյուսակների օգնությամբ: |
8. | Արտահայտությունների համեմատում (1) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Բազմապատկման տեղափոխական օրենքի կիրառում: |
9. | Արտահայտությունների համեմատում (2) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | 2 -ի, 3 -ի, 4 -ի և 5 -ի բազմապատկման աղյուսակների կիրառում: |
10. | Խնդիր Կառլսոնի մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Երկու գործողությամբ խնդրի լուծում: |
11. | Խնդիր գունավոր թղթերի վերաբերյալ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Խնդիր երկու գործողությամբ: |
12. | Գտի՛ր արտահայտության արժեքը (բաժանում և բազմապատկում) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Անհրաժեշտ է գտնել արտահայտության արժեքը (բաժանում և բազմապատկում)՝ օգտվելով 2 -ի, 3 -ի և 5 -ի բազմապատկմա աղյուսակներից: |
13. | Առանց փակագծերի արտահայտություններ (4 գործողություն) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Արտահայտության արժեքների հաշվում (բաժանում և բազմապատկում), 2 -ի, 3 -ի, 4 -ի և 5 -ի բազմապատկման աղյուսակների կիրառում: |
14. | Փակագծերով արտահայտություններ (3 գործողություն) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Օգտվելով 5 -ի բազմապատկման աղյուսակից՝ անհրաժեշտ է հաշվել արտահայտության արժեքը (հանում, բաժանում և գումարում): |
15. | Փակագծերով արտահայտություններ (4 գործողություն) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 4Մ. | Արտահայտության արժեքների հաշվում (գումարում, հանում և բազմապատկում) 3 -ի, 4 -ի և 5 -ի բազմապատկման աղյուսակների կիրառում: |
16. | Նշանների վերականգնում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 4Մ. | Անհրաժեշտ է վերականգնել բաց թողնված գործողության նշանները: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք ՝ « 5-ի բազմապատկում» թեմայից | 00:05:00 | միջին | 10Մ. | Վարժանք ՝ « 5-ի բազմապատկում» թեմայից |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք՝ «5-ի բազմապատկում» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 13Մ. | Տնային աշխատանք՝ «5-ի բազմապատկում» թեմայից |
2. | Ստուգողական աշխատանք՝ «5-ի բազմապատկում» թեմայից | 00:17:00 | միջին | 11Մ. | Ստուգողական աշխատանք՝ «5-ի բազմապատկում» թեմայից |