
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | 3 -ի բազմապատկում | 3 -ի բազմապատկում |
2. | Հաշվելու տարբեր մեթոդները | Հաշվելու տարբեր մեթոդները: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | 3 -ի բազմապատկում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կատարվում է 3 -ի բազմապատկման աղյուսսակի գիտելիքների ստուգում: |
2. | Բազմապատկում 2-ի կամ 3-ի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Բազմապատկում 2-ի կամ 3-ի: |
3. | Խնդրի լուծում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Խնդրի լուծում 3-ի բազմապատկման աղյուսակի վերաբերյալ: |
4. | Լրացրո՛ւ բաց թողնված թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Անհրաժեշտ է վերականգնել թվերի շարքը: |
5. | Մեկ գումարելիով պակաս | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պահանջվում է գտնել հավասարության մեջ բաց թողնված արտադրիչը: |
6. | Մեկ գումարելիով ավելի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է գտնել արտահայտության արժեքը: |
7. | Գումարի և արտադրյալի համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է գտնել արտահայտությունների արժեքները և համեմատել դրանք: |
8. | Արտադրյալների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Անհրաժեշտ է համեմատել արտադրյալները, հնարավոր է կիրառել տեղափոխական օրենքը: |
9. | Լուծի՛ր խնդիրը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Անհրաժեշտ է խնդիրը լուծել երկու գործողությամբ: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք՝ «3-ի բազմապատկում» | 00:05:00 | միջին | 5Մ. | Վարժանք՝ «3-ի բազմապատկում» |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք՝ «3-ի բազմապատկում» | 00:10:00 | միջին | 11Մ. | Տնային աշխատանք՝ «3-ի բազմապատկում» |
2. | Ստուգողական աշխատանք՝ «3-ի բազմապատկում» | 00:13:00 | միջին | 9Մ. | Ստուգողական աշխատանք՝ «3-ի բազմապատկում» |