Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Մեծ, փոքր, հավասար | Մեծ, փոքր, հավասար: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Որքանո՞վ է քիչ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Անհրաժեշտ է պատասխանել հարցին՝ «Որքանո՞վ են քիչ»: |
2. | Որքանո՞վ է շատ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Անհրաժեշտ է պատասխանել հարցին՝ «Որքանո՞վ է շատ»: |
3. | Ընձուղտներ և կապիկներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Անհրաժեշտ է լրացնել նախադասության միտքը ավելի շատ կամ ավելի քիչ բառակապակցություններով և փոխարինել դրանք >,< նշաններով: |
4. | Տիկնիկներ, թե զույգ կոշիկներ: Ո՞րից է ավելի շատ կամ քիչ: | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Հարկավոր է ընտրել ճիշտ պատասխանը (1-5): |
5. | Նշաններ >, <, = (ճուտիկներ) | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Նշանի ընտրություն, ճուտիկների քանակների համեմատում (մինչև 3): |
6. | Նշաններ >, <, = (գրենական պիտույքներ) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Անհրաժեշտ է նշել, թե ինչ են նշանակում (<, >, =) նշանները և համեմատել առարկաները: |
7. | Համեմատի՛ր առարկաների քանակը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է համեմատել առարկաների քանակները: |
8. | Առարկաների համեմատում ըստ մեծության | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Առարկաների համեմատում: |
9. | Երկրաչափական պատկերների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Անհրաժեշտ է շարունակել նախադասությունը (շատ կամ քիչ), մինչև 3: |
10. | Առարկաների քանակի համեմատում ներկված վանդակների քանակի հետ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 4Մ. | Անհրաժեշտ է համեմատել տրված առարկաների քանակը ներկված վանդակների քանակի հետ: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք՝ « Համեմատում պատկերի միջոցով (ավելի շատ, ավելի քիչ)» թեմայից | 00:08:00 | միջին | 15Մ. | Համեմատում պատկերի միջոցով (ավելի շատ, ավելի քիչ): |