Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Առարկաների քանակային համեմատում | Շատ, քիչ, նույնքան: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Շատ, քիչ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Գունավոր պատկերների համեմատում: |
2. | Շատ կամ քիչ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Նկարի ընտրություն: |
3. | Համեմատում խմբերի մեջ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Համեմատել պատկերները (շատ, քիչ) |
4. | Երկրաչափական պատկերների քանակների համեմատում | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է համեմատել եռանկյունաչափական պատկերների քանակները: |
5. | Ո՞րից է ավելի շատ, կամ քիչ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է համեմատել մեքենաների քանակը: |
6. | Նույնքան | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Անհրաժեշտ է ընտրել նույնքան խնձոր, որքան ոզնի կա նկարում: |
7. | Ամենաշատ, ամենաքիչ, նույնքան | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Անհրաժեշտ է նշել, թե որ նկարում են առարկաներն ամենաքիչը, ամենաշատը կամ նույնքան: |
8. | Համեմատում (ավելի քիչ, ավելի շատ) | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Անհրաժեշտ է ընտրել ճիշտ նկարը: |
9. | Համեմատում խմբերի մեջ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Եռանկյունների քանակների համեմատում |
10. | Երկրաչափական պատկերներից կառուցած աշտարակ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Անհրաժեշտ է համեմատել եռանկյունաչափական պատկերների քանակները: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք « Համեմատում՝ շատ, քիչ, նույնքան» թեմայից | 00:07:00 | միջին | 22Մ. | Առարկաների համեմատում ըստ քանակի: |