Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Տասնյակ, 10 թիվը | Տրվում է պատկերացում տասնյակի և 1 թվի մասին: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Կատարել գործողությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Անհրաժեշտ է գտնել տարբերությունները: |
2. | Գումարում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Գտնել տասնյակների գումարը: |
3. | Համեմատել արտահայտությունների արժեքները | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Անհրաժեշտ է համեմատել տասնյակները: |
4. | Տասնյակ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է հաշվել, թե որքան է պակասում տասնյակ ունենալու համար: |
5. | Տասնյակ և միավորներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Անհրաժեշտ է պարզել, թե տրված թիվը որքան տասնյակ և միավոր է պարունակում: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք ՝ «Տասնյակ, 10 թիվը» թեմայից | 00:05:00 | միջին | 12Մ. | Տասնյակ, 10 թիվը |