Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Սանտիմետր | Պատկերացում սանտիմետրի մասին: |
2. | Դեցիմետր | Պատկերացում դեցիմետրի մասին, սանտիմետրի հետ կապը: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Որոշի՛ր հատվածի գույնն ու երկարությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Անհրաժեշտ է որոշել նկարում տրված որոշակի երկարության հատվածի գույնը և հակառակը՝ որոշակի գույնի հատվածի երկարությունը: |
2. | Երկար, թե՞ կարճ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Տրված է հատվածների երկարությունները և պահանջվում է որոշել, թե հատվածներից որն է ավելի երկար կամ ավելի կարճ: |
3. | Սանտիմետրը փոխարինի՛ր դեցիմետրով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Անհրաժեշտ է սանտիմետրը փոխարինել դեցիմետրով: |
4. | Դեցիմետրը փոխարինի՛ր սանտիմետրով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Անհրաժեշտ է դեցիմետրը փոխարինել սանտիմետրով: |
5. | Արտահայտի՛ր սանտիմետրերով և դեցիմետրերով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Անհրաժեշտ է հատվածի երկարությունը ներկայացնել սանտիմետրերով և դեցիմետրերով: |
6. | Կատարի՛ր համեմատման գործողությունները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Անհրաժեշտ է համեմատել չափման տարբեր միավորներ ունեցող հատվածների երկարությունները: |
7. | Կատարի՛ր գործողությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է կատարել գումարման և հանման գործողությունները, որոնք ներառում են չափման տարբեր միավորներ: |
8. | Հատվածների երկարության համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է համեմատել երկարության չափման տարբեր միավորներ ունեցող հատվածների երկարությունները: |
9. | Համեմատի՛ր սեղանի և աթոռի բարձրությունները: | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Անհրաժեշտ է որոշել, թե քանի սանտիմետրով/դեցիմետրով է աթոռը բարձր սեղանից: |
10. | Որոշի՛ր սածիլի բարձրությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Անհրաժեշտ է որոշել սածիլի բարձրությունը մեկ շաբաթ հետո: |
11. | Հանման և գումարման գործողություններ երկարության չափման տարբեր միավորներով | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Անհրաժեշտ է կատարել գործողությունները չափման տարբեր միավորների հետ: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք՝ « Երկարություն, երկարության միավորներ» | 00:07:00 | միջին | 18Մ. | Երկարություն, երկարության միավորներ |