Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Համեմատում | Տեսություն: Ի՞նչ է նշանակում համեմատել առարկաները: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Պատկերների տարբերությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Նկարի օգնությամբ որոշել պատկերների տարբերությունը: |
2. | Պատկերների նմանությունները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Նկարների օգնությամբ որոշել պատկերների նմանությունները: |
3. | Առարկաների համեմատումն ըստ չափի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Անհրաժեշտ է գտնել միևնույն չափն ունեցող պատկերները: |
4. | Առարկաների համեմատումն ըստ գույնի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Անհրաժեշտ է համեմատել առարկաներն ըստ գույների: |
5. | Առարկաների համեմատումն ըստ ձևի | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է ընտրություն կատարել առարկաների միջև ըստ ձևի: |
6. | Առարկաների համեմատումն ըստ նյութի | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է համեմատել առարկաներն ըստ պատրաստման նյութի: |
7. | Առարկաների ընդհանուր հատկությունները | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Որոշել առարկաների ընդհանուր հատկությունները: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Առարկաների հատկությունները» թեմայից | 00:07:00 | միջին | 7Մ. | Առարկաների հատկությունների՝ գույնի, ձևի, չափի համեմատություն: |