Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Հանում | Պատկերացում հանման մասին: |
2. | Նվազելի, հանելի, տարբերություն | Հասկացություն նվազելիի, հանելիի և տարբերության մասին: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Հանում նկարի օգնությամբ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Հանում նկարի օգնությամբ: |
2. | Կատարի՛ր հանման գործողությունները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Անհրաժեշտ է գտնել տարբերությունները: |
3. | Մեկ թվի հանում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | 1 թվի հանումը: |
4. | Երկու թվերի տարբերությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1.5Մ. | Երկու թվերի տարբերության գրառում: |
5. | Գտի՛ր տարբերությունը, եթե հայտնի է գումարը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Տրված է գումարը, անհրաժեշտ է գտնել տարբերությունը: |
6. | Նվազելի, հանելի, տարբերություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Նվազելի, հանելի, տարբերություն: |
7. | Գտի՛ր տարբերությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Գտի՛ր տարբերությունը: |
8. | Լրացրո՛ւ աղյուսակը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է լրացնել աղյուսակում բաց թողնված տարբերությունները: |
9. | Երեք թվով հանում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Անհրաժեշտ է կատարել երեք թվով հանման գործողությունները և գտնել տարբերությունը: |
10. | Հանում երեք բաղադրիչով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 5Մ. | Հանում երեք բաղադրիչով (1-ից 9): |
11. | Հավասարության բառացի նկարագրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Հավասարության գրառում ըստ բառացի նկարագրության: |
12. | Նույն թվի ստանալը տարբեր եղանակներով | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 7Մ. | Անհրաժեշտ է գտնել օրինաչափությունը և լրացնել բաց թողնված հավասարությունները: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք՝ «9-ի սահմաններում հանում» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 33.5Մ. | 9-ի սահմաններում հանում |