Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Մոդելների դասակարգումն ըստ կառուցման նպատակի 8-րդ դասարան

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Մոդելների դասակարգումը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ մոդելների դասակարգման հետ
2. Գիտա-տեխնիկական մոդելներ 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված գիտա-տեխնիկական մոդելների հետ
3. Գուշակիր բառը 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 4Մ. Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված մոդելների դասակարգման հետ
4. Մոդելների դասակարգումն ըստ կառուցման նպատակի 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 4Մ. Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված մոդելների ըստ կառուցման նպատակի դասակարգման հետ
5. Փորձարարական մոդելների պատրաստումը 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 4Մ. Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված փորձարարական մոդելների պատրաստման հետ
6. Իմիտացիոն և ուսուցողական մոդելներ 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 6Մ. Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ իմիտացիոն և ուսուցողական մոդելների հետ
7. Իմիտացիոն մոդել 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 6Մ. Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված իմիտացիոն մոդելի հետ
8. Մոդելների դասակարգումն ըստ կառուցման նպատակի 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 6Մ. Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված մոդելների ըստ կառուցման նպատակի դասակարգման հետ

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք: Թեմա՝ Մոդելների դասակարգումն ըստ կառուցման նպատակի 00:10:00 միջին 20Մ. Աշակերտը պետք է պատասխանի հարցերին՝ ըստ կառուցման նպատակի մոդելների դասակարգման հետ

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք: Թեմա՝ Մոդելների դասակարգումն ըստ կառուցման նպատակի 00:15:00 միջին 18Մ. Աշակերտը պետք է պատասխանի հարցերին՝ ըստ կառուցման նպատակի մոդելների դասակարգման հետ
2. Ստուգողական աշխատանք: Թեմա՝ Մոդելների դասակարգումն ըստ կառուցման նպատակի 00:17:00 միջին 12Մ. Աշակերտը պետք է պատասխանի հարցերին՝ ըստ կառուցման նպատակի մոդելների դասակարգման հետ