Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Աշխատանք կորերի հետ | 8-րդ դասարան |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Հանգույցները տեսանելի դարձնելը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված հանգույցները տեսանելի դարձնելու հետ |
| 2. | Ո՞րն է կոչվում հանգույց | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ թե ո՞րն է կոչվում հանգույց |
| 3. | Կորի տեղամասի ձևափոփոխումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված կորի տեղամասի ձևափոփոխման հետ |
| 4. | Հանգույցների տիպերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված հանգույցների տիպերի հետ |
| 5. | Հանգույցների տիպերը փոխելը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված հանգույցների տիպերը փոխելու հետ |
| 6. | Կորի հանգույցը նշելը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված կորի հանգույցը նշելու հետ |
| 7. | Կորի մի քանի հանգույց նշելը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված կորի մի քանի հանգույց նշելու հետ |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք: Թեմա՝ Աշխատանք կորերի հետ | 00:20:00 | միջին | 22Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հարցերին՝ կապված կորերի հետ աշխատանքի հետ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք: Թեմա՝ Աշխատանք կորերի հետ | 00:20:00 | միջին | 20Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հարցերին՝ կապված կորերի հետ աշխատանքի հետ |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք: Թեմա՝ Աշխատանք կորերի հետ | 00:20:00 | միջին | 12Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հարցերին՝ կապված կորերի հետ աշխատանքի հետ |