Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Աշխատանք կորերի հետ 8-րդ դասարան

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Հանգույցները տեսանելի դարձնելը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված հանգույցները տեսանելի դարձնելու հետ
2. Ո՞րն է կոչվում հանգույց 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ թե ո՞րն է կոչվում հանգույց
3. Կորի տեղամասի ձևափոփոխումը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված կորի տեղամասի ձևափոփոխման հետ
4. Հանգույցների տիպերը 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 4Մ. Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված հանգույցների տիպերի հետ
5. Հանգույցների տիպերը փոխելը 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 6Մ. Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված հանգույցների տիպերը փոխելու հետ
6. Կորի հանգույցը նշելը 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 6Մ. Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված կորի հանգույցը նշելու հետ
7. Կորի մի քանի հանգույց նշելը 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 6Մ. Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված կորի մի քանի հանգույց նշելու հետ

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք: Թեմա՝ Աշխատանք կորերի հետ 00:20:00 միջին 22Մ. Աշակերտը պետք է պատասխանի հարցերին՝ կապված կորերի հետ աշխատանքի հետ

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք: Թեմա՝ Աշխատանք կորերի հետ 00:20:00 միջին 20Մ. Աշակերտը պետք է պատասխանի հարցերին՝ կապված կորերի հետ աշխատանքի հետ
2. Ստուգողական աշխատանք: Թեմա՝ Աշխատանք կորերի հետ 00:20:00 միջին 12Մ. Աշակերտը պետք է պատասխանի հարցերին՝ կապված կորերի հետ աշխատանքի հետ