Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Բջիջների հասցեավորման սկզբունքը | Էլեկտրոնային աղյուսակի բջիջների և բջիջների բլոկի գործիքները |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Բջիջների պարունակությունը հեռացնելը, պատճենելը, տեղափոխելը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հարցերին՝ կապված բջիջների պարունակությունը հեռացնելուն, պատճենելուն և տեղափոխելուն |
2. | Բջիջների բլոկը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի բջիջների բլոկին առնչվող հարցերին |
3. | Պատճենումը հարաբերական հասցեավորման դեպքում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հարաբերական հասցեավորման դեպքում պատճենմանն առնչվող հարցերին |
4. | Ինչպիսի՞ հասցեավորում է կիրառվել բանաձևում | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի այն հարցին, թե ինչպիսի՞ հասցեավորում է կիրառվել բանաձևում |
5. | Բանաձևերի կիրառումը հաշվարկներում | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի բանաձևերի հաշվարկներին առնչվող հարցերին |
6. | Հարաբերական հասցե | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հարաբերական հասցեների վերաբերյալ խնդիրներին |
7. | Բջիջների հասցեավորման սկզբունքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի բջիջների հասցեավորման սկզբունքին առնչվող հարցերին |
8. | Բջջի պարունակության խմբագրում | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի բջջի պարունակության խմբագրմանն առնչվող հարցերին |
9. | Բջջում գրված արտահայտությունը բանաձև է, թե՞ գրվածք | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հարցին, թե բջջում գրված արտահայտությունը բանաձև է, թե՞ գրվածք |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք: Թեմա՝ Բջիջների հասցեավորման սկզբունքը | 00:10:00 | միջին | 12Մ. | Բջիջների հասցեավորման սկզբունքը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք: Թեմա՝ Բջիջների հասցեավորման սկզբունքը | 00:15:00 | միջին | 14Մ. | Բջիջների հասցեավորման սկզբունքը |
2. | Ստուգողական աշխատանք: Թեմա՝ Բջիջների հասցեավորման սկզբունքը | 00:20:00 | միջին | 22Մ. | Բջիջների հասցեավորման սկզբունքը |