Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Excel –ում հաշվարկների իրագործումը | Ներկայացվում է Excel –ում բանաձևերի ներմուծման կարգը |
2. | Excel –ում բանաձևերի տարածումը | Ներկայացվում է Excel էլեկտրոնային աղյուսակում գրված բանաձևի տարածումը այլ վանդակների վրա |
3. | Sum ստանդարտ ֆունկցիան | Ներկայացվում է գումար հաշվելու համար նախատեսված SUM ստանդարտ ֆունկցիան |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Պնդումներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Բանաձևեր կազմելու սկզբունքների, դրանց անհրաժեշտության իմացության ստուգումը |
2. | Նշվածներից ո՞րն է հանդիսանում բանաձև | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգվում է բանաձևերի կազմության իմացությունը: Աշակերտը պետք է թվարկվածներից ընտրի այն գրառումը, որը Excel-ում կհանդիսանա բանաձև |
3. | Sum ստանդարտ ֆունկցիայի կիրառումը | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգվում են SUM ստանդարտ ֆունկցիայի կիրառման և բանաձևերի տարածման քայլերի իմացությունը |
4. | Ներմուծված բանաձևը հանրահաշվական ի՞նչ գործողություն է իրականացնում | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 2Մ. | Պետք է ճանաչել, թե աղյուսակի ակտիվ բջիջում ներմուծված բանաձևը ի՞նչ հանրահաշվական գործողություն է իրականացնում |
5. | SUM ստանդարտ ֆունկցիան | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում են SUM ստանդարտ ֆունկցիայի նշանակության, նրա տեղակայվածության վերաբերյալ ունեցած գիտելիքները |
6. | Գումարի հաշվում | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 2Մ. | Աշակերտը պետք է կողմնորոշվի, թե տրված ֆունկցիաներից որո՞վ կարելի է հաշվել բջիջների պարունակությունների գումարը |
7. | Բջիջների ո՞ր բլոկի համար է կիրառված ֆունկցիան | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 4Մ. | Ստուգվում են Sum ստանդարտ ֆունկցիայի կիրառման քայլերի և սկզբունքների իմացությունը |
8. | Բանաձևի տարածումը վերևի վանդակի վրա | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ստուգվում է ներմուծված բանաձևը ուղղահայաց տարածելու քայլերի իմացությունը: Տվյալ իրավիճակում աշակերտը պետք է նշի, թե ակտիվ բջիջի վերևի բջիջը ի՞նչ բանաձև կպարունակի |
9. | Բանաձևի տարածումը հորիզոնական ուղղությամբ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ստուգվում է ներմուծված բանաձևը հորիզոնական ուղղությամբ տարածելու քայլերի իմացությունը: Տվյալ իրավիճակում աշակերտը պետք է նշի, թե ակտիվ բջիջից աջ բջիջը ի՞նչ բանաձև կպարունակի |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք թեմայի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 8Մ. | Excel –ում բանաձևերի ներմուծման կարգը, գրված բանաձևի տարածումը այլ վանդակների վրա, գումար հաշվելու SUM ստանդարտ ֆունկցիան |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 15Մ. | Excel –ում բանաձևերի ներմուծման կարգը, գրված բանաձևի տարածումը այլ վանդակների վրա, գումար հաշվելու SUM ստանդարտ ֆունկցիան |
2. | Ստուգողական աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 17Մ. | Excel –ում բանաձևերի ներմուծման կարգը, գրված բանաձևի տարածումը այլ վանդակների վրա, գումար հաշվելու SUM ստանդարտ ֆունկցիան |