Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | էլեկտրոնային աղյուսակներ | Ներկայացվում է էլեկտրոնային աղյուսակների հիմնական կառուցվածքը, սահմանվում են դաշտ, գրառում, բջիջ հասկացությունները |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Պնդումներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Աշակերտը պետք է իմանա ի՞նչ է աղյուսակը, ինչի՞ համար է նախատեսված, ի՞նչ տարրեր ունի |
2. | Վերլուծիր աղյուսակը | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգվում է ինֆորմացիայի կարգավորման հմտությունները: Աշակերտը պետք է կարողանա տրված աղյուսակից վերցնել իրեն անհրաժեշտ ինֆորմացիան |
3. | Աշակերտների առաջադիմության արդյունքների վերլուծումը | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգվում է աղյուսակը վերլուծելու և խմբագրելու հմտությունները |
4. | Աղյուսակի կառուցվածքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Աշակերտը պետք է իմանա ի՞նչ է աղյուսակը, ինչի՞ համար է նախատեսված, ի՞նչ տարրեր ունի |
5. | Անհրաժեշտ ինֆորմացիայի ստացումը դասացուցակից | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում են աղյուսակում ներառված ինֆորմացիայից օգտվելու հմտությունները |
6. | Աղյուսակի տարրերը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Աշակերտը պետք է իմանա ի՞նչ է աղյուսակը, ինչի՞ համար է նախատեսված, ի՞նչ տարրեր ունի |
7. | Ո՞րն է բաց թողնված բառը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգվում է էլեկտրոնային աղյուսակի և նրա տարրերի սահմանումների իմացությունը |
8. | Դասացուցակ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգվում են աղյուսակում ներառված ինֆորմացիայից օգտվելու հմտությունները |
9. | Լրացրու աղյուսակը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգվում է ինֆորմացիայի կարգավորման հմտությունները: Աշակերտը պետք է կարողանա տրված ինֆորմացիան ներկայացնել աղյուսակի տեսքով |