Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Տեքստի ներմուծումը: Տառաշարի պարամետրերի սահմանումը | 6-րդ դասարան |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Գուշակիր տեքստային խմբագրիչում առկա բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված տեքստի ներմուծման, տառաշարի պարամետրերի սահմանման հետ: |
2. | Տեքստի ձևավորում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված տեքստի ներմուծման, տառաշարի պարամետրերի սահմանման հետ: |
3. | Տեքստի տառաշարի պարամետրերի սահմանումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված տեքստի ներմուծման, տառաշարի պարամետրերի սահմանման հետ: |
4. | Տեքստի ներմուծումը: Տառաշարի պարամետրերի սահմանումը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 2Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված տեքստի ներմուծման, տառաշարի պարամետրերի սահմանման հետ: |
5. | Տառատեսակ: Կուրսոր | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված տեքստի ներմուծման, տառաշարի պարամետրերի սահմանման հետ: |
6. | Տեքստի ձևավորումը: Կետաչափ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված տեքստի ներմուծման, տառաշարի պարամետրերի սահմանման հետ: |
7. | Տեքստի ներմուծումը: Տառատեսակի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 2Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված տեքստի ներմուծման, տառաշարի պարամետրերի սահմանման հետ: |
8. | Տեքստի հեռացումը: Անցումը հաջորդ տողին: Կետաչափի հասկացությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված տեքստի ներմուծման, տառաշարի պարամետրերի սահմանման հետ: |
9. | Տեքստի ձևավորումը: Տառաչափի ընտրությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված տեքստի ներմուծման, տառաշարի պարամետրերի սահմանման հետ: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք: Թեմա՝ Տեքստի տառաշարի պարամետրերի սահմանումը | 00:10:00 | հեշտ | 10Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված տեքստի ներմուծման, տառաշարի պարամետրերի սահմանման հետ: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք: Թեմա՝ Տեքստի արտաքին եզրագծերի սահմանումը | 00:10:00 | միջին | 13Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված տեքստի ներմուծման, տառաշարի պարամետրերի սահմանման հետ: |
2. | Ստուգողական աշխատանք: Թեմա՝ Տեքստի ձևավորումը: Կետաչափ | 00:20:00 | միջին | 10Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված տեքստի ներմուծման, տառաշարի պարամետրերի սահմանման հետ: |