Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ինչպե՞ս ենք ստանում ինֆորմացիան | Ինչպե՞ս ենք ստանում ինֆորմացիան |
2. | Ինֆորմացիայի ներկայացման ձևերը | Ինֆորմացիայի ներկայացման ձևերը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ինֆորմացիայի տեսակներն ըստ ընկալման զգայարանների | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Տեսողական, լսողական, շոշափելի, հոտառական, համային ինֆորմացիա |
2. | Ինֆորմացիայի տեսակները: Իրավիճակներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Տեսողական, լսողական, շոշափելի, հոտառական, համային ինֆորմացիա |
3. | Ինֆորմացիայի ներկայացման ձևերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Տեքստային, թվային, ձայնային, գրաֆիկական, տեսաինֆորմացիա |
4. | Ինֆորմացիայի ներկայացման ձևերը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Հասկացություններ (ինֆորմացիայի վերաբերյալ) |
5. | Զգայարանները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Առարկաների և երևույթների բնութագրերը |
6. | Ինֆորմացիա մեզ շրջապատող աշխարհի վերաբերյալ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ինֆորմացիայի տեսակներն ըստ ընկալման ձևերի |
7. | Ինֆորմացիայի տեսակները և ստացման ուղիները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 8Մ. | Ինֆորմացիայի տեսակներն, օրինակներ |
8. | Օբյեկտի հատկությունները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Օբյեկտի առանձին հատկություններով որոշել ի՞նչ օբյեկտ է: |
9. | Ինֆորմացիա | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 7Մ. | Տեղադրել բաց թողնված բառերը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք՝ «Ինֆորմացիա» թեմայի վերաբերյալ | 00:07:00 | միջին | 14Մ. | Վարժանք |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Ինֆորմացիա» թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 11Մ. | Տնային աշխատանք |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Ինֆորմացիա» թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 24Մ. | Ստուգողական աշխատանք |