Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ֆայլային գործողություններ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Գործողություններ Paint-ի ֆայլի հետ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Աշակերտը պետք է թվարկված պատասխաններից ընտրի ճիշտ պատասխանը: |
2. | Նոր ֆայլի ստեղծումը, պահպանումը և բացումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 1Մ. | Ինչպե՞ս Paint-ի միջավայրում նոր ֆայլ ստեղծել, պահպանել, անհրաժեշտության դեպքում նորից բացել այն: |
3. | Ֆայլային գործողություններ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Աշակերտը պետք է ավարտի նախադասությունը: |
4. | Ֆայլի պահպանումը և նոր ֆայլի բացումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Նկարն արտաքին որևէ կրիչի վրա պահպանելու համար ի՞նչ է անհրաժեշտ: Ինպչե՞ս բացել նոր աշխատանքային տիրույթ: |
5. | Ֆայլային գործողություններ: Իրավիճակներ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 1Մ. | Աշակերտը պետք է ընտրի տվյալ իրավիճակին համապատասխան հրամանը կամ ստեղների համախումբը: |
6. | Գործողություններ ֆայլերի հետ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Տեղադրել ճիշտ հրամանը ֆայլերի հետ աշխատելու ժամանակ: |
7. | Պնդումներ ֆայլային գործողությունների վերաբերյալ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 4Մ. | Աշակերտ պետք է նշի, թե բերված պնդումներից ո՞րն է ճշմարիտ, և ո՞րն է կեղծ: |
8. | Ֆայլային գործողություններ | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Ընտրել ֆայլի հետ կատարվող ճիշտ հրամանը: |
9. | Աշխատանք Paint-ի միջավայրում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի Paint-ի ֆայլերին վերաբերվող հարցերին: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք թեմայի վերաբերյալ | 00:10:00 | միջին | 13Մ. | Վարժանք |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 24Մ. | Տնային աշխատանք |
2. | Ստուգողական աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 22Մ. | Ստուգողական աշխատանք |