Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Գոյականի թիվը | Գաղափար գոյականի մասին: Հոգնակի թվի կազմությունը: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Հոգնակիի կազմման հետ կապված ուղղագրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Հոգնակիի կազմման հետ կապված ուղղագրություն |
2. | Եզակի և հոգնակի թվով դրված բառերի տարբերակում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Եզակի և հոգնակի թիվ |
3. | Բարդ բառի հոգնակիի սխալ կազմության հայտնաբերում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Գտնել հոգնակիի սխալ կազմությունը և ուղղել |
4. | Հոգնակի թվի կազմում և հնչյունափոխության որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 2.4Մ. | Կազմել հոգնակին և նշել հնչյունափոխությունը |
5. | Հոգնակի թվի կազմում և վերջավորության ընտրության հիմնավորում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2.5Մ. | Կազմել հոգնակին և ընտրել պատճառը |
6. | Անեզական, անհոգնական և այլաձև հոգնակի ունեցող բառեր | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Անեզական, անհոգնական և այլաձև հոգնակիներ |
7. | Հոգնակի թվի սխալ կազմության հայտնաբերում և ուղղում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Գտնել հոգնակիի սխալ կազմությունը և ուղղել |
8. | Հոգնակիում -եր կամ -ներ ստանալը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Հոգնակիում -եր կամ -ներ ստանալը |
9. | Միևնույն վերջնաբաղադրիչը ունեցող բառերի հոգնակիների վերջավորության որոշում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Նշել հոգնակիի վերջավորությունը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Գոյականի թիվը» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 8.5Մ. | Գոյականի թիվը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Գոյականի թիվը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 6Մ. | Գոյականի թիվը |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Գոյականի թիվը» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 13.5Մ. | Գոյականի թիվը |