Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Համակատար դերբայ | Համակատար դերբայի սահմանումը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Դերբայների սահմանումները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Դերբայների տեսակների ճանաչում |
2. | Համակատար դերբայի ճանաչում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Գտնել համակատար դերբայը |
3. | Համակատար դերբայի ճանաչում նախադասության մեջ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Համակատար դերբայի դերը նախադասության մեջ |
4. | Չորս անկախ դերբայների ճանաչում | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Դերբայների ճանաչում |
5. | Համակատար դերբայների ճանաչում բառաշարքում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Համակատար դերբայների ճանաչում |
6. | Համակատարի կազմում հարակատարից | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Հարակատար և համակատար դերբայների կազմության տարբերությունները |
7. | Նախադասության մեջ գործածված երկու դերբայների ճանաչում | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 4Մ. | Դերբայների տարբերակում |
8. | Դերբայի տեսակի և բայի կազմության որոշում | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 4Մ. | Դերբայների տեսակները, բայի կազմությունը |
9. | Դերբայի տեսակի և բայի սեռի որոշում | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 4Մ. | Դերբայների տեսակները և բայի սեռը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Համակատար դերբայ, անկախ դերբայներ» ընդհանուր թեմայից | 00:15:00 | միջին | 10Մ. | Ընդհանուր գաղափար համակատար դերբայ, անկախ դերբայների մասին |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Համակատար դերբայ, անկախ դերբայներ» ընդհանուր թեմայից | 00:20:00 | միջին | 6.6Մ. | Հհամակատար դերբայ, անկախ դերբայներ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Համակատար դերբայ, անկախ դերբայներ» ընդհանուր թեմայից | 00:20:00 | միջին | 13.5Մ. | Համակատար դերբայ, անկախ դերբայներ |