
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Քառակուսային հավասարման գաղափարը | Տրվում է քառակուսային հավասարման սահմանումը, բերվում են օրինակներ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Քառակուսային հավասարման գործակիցները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 0.9Մ. | Պետք է գտնել քառակուսային հավասարման գործակիցները |
2. | Քառակուսային հավասարման ավագ անդամի գործակիցը և ազատ անդամը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել քառակուսային հավասարման գործակիցները |
3. | Քառակուսային հավասարման տեսքը (թերի) | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Տրվածներից պետք է ընտրել քառակուսային հավասարումըը (թերի) |
4. | Բերված տեսքի հավասարումներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Բերված տեսքի հավասարումներ |
5. | Հավասարման արմատ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ստուգել, թե արդյո՞ք տրված թիվը արմատ է |
6. | Քառակուսային հավասարման տարբերիչի հաշվարկը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է կատարել հավասարման տարբերիչի հաշվարկը |
7. | Քառակուսային հավասարման տեսքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Տրվածներից պետք է ընտրել քառակուսային հավասարումը |
8. | Քառակուսային հավասարման կազմում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է կազմել քառակուսային հավասարում |
9. | Քառակուսային հավասարման լուծումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պարզել տրված թիվը քառակուսային հավասարման լուծում է, թե ոչ |
10. | Քառակուսային հավասարման տարբերիչը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Տրվածներից պետք է ընտրել քառակուսային հավասարման տարբերիչը: |
11. | Հավասարումների տեսակներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել հավասարման տեսակը: |
12. | Աղյուսակի լրացում | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Լրացվում է աղյուսակ քառակուսային հավասարման վերաբերյալ: |
13. | Հավասարման ձևափոխությունը բերված տեսքի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Հավասարման ձևափոխությունը բերված տեսքի |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Քառակուսային հավասարում» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 5Մ. | Առաջադրանքներ քառակուսային հավասարումների սահմանման, տեսքի, գործակիցների և լուծումների վերաբերյալ: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Քառակուսային հավասարում» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 4.9Մ. | Առաջադրանքներ քառակուսային հավասարումների սահմանման, տեսքի, գործակիցների և լուծումների վերաբերյալ: |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Քառակուսային հավասարում» թեմայից | 00:50:00 | միջին | 8Մ. | Առաջադրանքներ քառակուսային հավասարումների սահմանման, տեսքի, գործակիցների և լուծումների վերաբերյալ: |