
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Թվային ֆունկցիա, տրման եղանակները | Բերվում է ֆունկցիայի սահմանումը և նկարագրվում են ֆունկցիայի տրման եղանակները |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ֆունկցիայի սահմանումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Առաջադրանքում կա երկու մաս՝ նախ պետք է պարզել, թե արդյոք արտահայտությունը ֆունկցիա է, ապա գտնել արգումենտը կամ կախյալ փոփոխականը |
2. | Ֆունկցիայի գրաֆիկ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պարզել, թե տրվածը ֆունկցիան գրաֆիկ է, թե՝ ոչ |
3. | Ֆունկցիայի տրման աղյուսակային եղանակը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ֆունկցիան տրված է աղյուսակով, գտնել ֆունքցիայի արժեքը, եթե տրված է արգումենտը և հակառակը: |
4. | Արգումենտ և ֆունկցիա | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Անկախ փոփոխական և կախյալ փոփոխական, արգումենտ և ֆունկցիա, որոշման տիրույթ և արժեքների բազմություն |
5. | Ֆունկցիայի արժեքի գտնելը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել տրված ֆունկցիայի արժեքը |
6. | Ֆունկցիայի որոշման տիրույթ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ֆունկցիայի որոշման տիրույթի որոշում: |
7. | Որոշման տիրույթ (հայտարարի զրոներ) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Որոշման տիրույթ, բացառել հայտարարի զրոները: |
8. | Փոփոխականի արտահայտում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | y-ի արտահայտումը x-ի միջոցով: Ֆունկցիայի արժեքի գտնելը |
9. | Ֆունկցիայի տրման եղանակները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ֆունկցիան տրված է աղյուսակով: Պետք է այն գրել թվազույգերով և բանաձևով |
10. | Որոշման տիրույթ, կոտորակային ֆունկցիա | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Կոտորակային ֆունկցիայի որոշման տիրույթի գտնելը: |
11. | Որոշման տիրույթ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Որոշման տիրույթ, հայտարարը չպետք է զրո դառնա: |
12. | Մեկ փոփոխականի արտահայտումը մյուսով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Տրված հավասարումից մեկ փոփոխականը արտահայտվում է մյուսով |
13. | Որոշման տիրույթ, ֆունկցիայի արժեք | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել որոշման տիրույթին չպատկանող թիվը և հաշվել ֆունկցիայի արժեքը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Գաղափար ֆունկցիայի մասին» թեմայից | 00:15:00 | հեշտ | 5Մ. | Առաջարկվում են առաջադրանքներ ֆունկցիայի տրման ձևերի, արժեքների և որոշման տիրույթի վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Գաղափար ֆունկցիայի մասին» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 19Մ. | Առաջարկվում են առաջադրանքներ ֆունկցիայի տրման ձևերի, արժեքների և որոշման տիրույթի վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Գաղափար ֆունկցիայի մասին» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 17Մ. | Առաջարկվում են առաջադրանքներ ֆունկցիայի տրման ձևերի, արժեքների և որոշման տիրույթի վերաբերյալ |